Багато міст ЄС і США дотують громадський транспорт і навіть роблять його безкоштовним. Навіщо - розповів нардеп Юрій Левченко.
За словами політика, на Заході муніципалітети свідомо фінансують суспільний транспорт, оскільки від його роботи залежить життєзабезпечення і економіка міст. Крім того, дешевий транспорт дозволяє пересадити людей з автомобілів у трамваї і автобуси. Це зменшує пробки і робить міста більш «швидкими».
У приклад Левченко навів Брюсселю, де мерія зробила громадський транспорт безкоштовним два дні на тиждень. У Талліні перехід міського транспорту на безкоштовну основу дозволив місту зекономити 20 млн євро на кондукторів, бухгалтерії і друку квитків.
Юрій Левченко допускає, що «підвищення від Кличка» призведе до погіршення ситуації на дорогах. При цьому він послався на розрахунки транспортної інженера Віктора Петрука. Експерт показав, що з новими тарифами деяким водіям вигідніше користуватися автомобілями. Це стосується тих, хто використовує автогаз і живе на відстані до 10 км від місця роботи.
Нагадаємо, раніше колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава розповів про те, як столичні чиновники погіршують транспортну ситуацію в Києві, неправильно застосовуючи нововведення, добре зарекомендували себе в ЄС.