Харків'яни більш
дисципліновано платять квартирну плату, ніж жителі інших міст.
Про це 13 січня
повідомив директор КП «Жилкомсервіс» Олександр Яковлєв, коментуючи введення
нового тарифу квартплати, інформує прес-служба міськради.
«Як правило, з
уведенням нового тарифу платіжна дисципліна дещо знижується, поки населення не
звикне, що сума до сплати зросла. Але, водночас, є впевненість, що через
нетривалий час рівень оплати буде практично 100-відсотковим. За п'ять років ми
переконалися, що в нас рівень оплати дуже високий порівняно з іншими містами,
платіжна дисципліна там набагато нижча, ніж у Харкові», - зазначив О.Яковлєв.
Він підкреслив,
що новий тариф квартплати дасть змогу на належному рівні дбати про безпечну
експлуатацію житлових будинків, хоча і не покриває всіх необхідних витрат. «Ці
гроші потрібні не для «солодкого» життя наших комунальних підприємств, а щоб
мати можливість прийти в будинок, замінити частину труби, поставити вентиль або
хомут, залатати дах, замінити ділянку кабелю або запчастину в ліфті. Без
підвищення тарифу ми вже не могли повноцінно надавати послуги в умовах, коли
ціни на найрізноманітніші витратні матеріали зросли. Адже мешканці будинків
чекають, що ми зробимо всю роботу, а не половину. Тому ми змушені підвищувати
оплату послуг, але при цьому зобов'язуємося виконувати їх у повному обсязі і з
належною якістю», - підкреслив директор КП «Жилкомсервіс».
Олександр Яковлєв
нагадав, що «Жилкомсервіс» є замовником робіт у п'яти комунальних підприємств
міста, які забезпечують 11 видів послуг, включених у квартплату.