ГоловнаНовини ЖКГМістобудуванняНедобудований запорізький міст потішив прем’єра

Недобудований запорізький міст потішив прем’єра

Глава уряду ознайомився з ходом будівництва мостових переходів через річку Дніпро: зі зведенням пілона на споруді №10 (вантовий міст через річку Дніпро), будівельними роботами на споруді №6 (естакада) та облаштуванням під нею кільцевої розв'язки

Прем’єр-міністр України Микола Азаров задоволений темпами будівництва мостових переходів через річку Дніпро у місті Запоріжжі.

Про це він заявив під час робочої поїздки в Запоріжжя, інформує прес-служба уряду.

Як зазначається у повідомленні, глава уряду ознайомився з ходом будівництва мостових переходів через річку Дніпро: зі зведенням пілона на споруді №10 (вантовий міст через річку Дніпро), будівельними роботами на споруді №6 (естакада) та облаштуванням під нею кільцевої розв'язки.

«Мені приємно відзначити, що ті заходи, які ми вжили, дають результат. Рік тому ми ухвалили рішення про передачу цього мосту від міста до Укравтодору – як головного підрядника і замовника виконання робіт, забезпечили ці роботи необхідним фінансуванням. Ми з вами бачимо, що роботи ведуться інтенсивно, а ті плани, які ми ставили – до кінця року відкрити рух транспорту мостом – є цілком реальними», - зазначив Микола Азаров.

При цьому він додав, що уряд забезпечить безперебійне фінансування будівництва цього надскладного технологічного комплексу.

«Цей міст – унікальна технічна споруда. І надзвичайно важливо, щоб ми його збудували якісно та у встановлені строки», - сказав Прем’єр-міністр.

У свою чергу голова Державного агентства автомобільних доріг України Володимир Демішкан зазначив, що в кінці листопада поточного року будуть завершені будівельні роботи на естакаді та буде споруджена розв’язка під естакадою, а перша черга мосту буде введена в експлуатацію до кінця 2012 року.

За його словами, на будівництві використовуються найсучасніші технології, які дозволяють значно скоротити час зведення мосту. Він додав, що переважна більшість металоконструкцій, які використовуються при будівництві переходу, вітчизняного виробництва.

«Ми закуповуємо у Фінляндії всього 600 тонн надміцних металоконструкцій на опорні частини мосту. На жаль, в Україні ми такі конструкції поки що не виробляємо. Із 9,5 тисяч тонн – 600 тонн не є великими об’ємами», -  підкреслив Володимир Демішкан.

Ольга Гальчинська
 
Коментарі (0)