ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняНово-Дарницький колектор відновлять за кошти міського бюджету

Ново-Дарницький колектор відновлять за кошти міського бюджету

Цього року на планові роботи з реконструкції об’єктів київського каналізаційного господарства місто планує спрямувати понад 120 млн грн.
Про це сьогодні 4 січня розповів заступник міського голови Петро Пантелеєв під час огляду ходу протиаварійних робітна перетині вулиць Тростянецької та Горлівської, повідомляє прес-служба ПрАТ «АК «Київводоканал».
 
Цього року на планові роботи з реконструкції об’єктів київського каналізаційного господарства місто планує спрямувати понад 120 млн грн. Насамперед, масштабні роботи будуть виконані на Ново-Дарницькому каналізаційному колекторі, де кілька тижнів тому сталася аварія, а також на завершення робіт на Борщагівському каналізаційному колекторі.
 
Не зважаючи на надскладні умови через насичену в даному місці кількість підземних комунікацій: високовольтні електричні кабелі, газопровід середнього та низького тиску, телефонні кабелі та інші, роботи виконуються згідно з графіком та у дві зміни. Роботи виконує підрядна організація ПрАТ «Київметробуд», які триватимуть близько місяця. Як зазначає голова штабу по ліквідації аварії на Ново-Дарницькому колекторі, заступник генерального директора ПрАТ «АК «Київводоканал» Вячеслав Бінд: «На сьогоднішній день ми дійшли до ґрунтових вод. Після цього буде здійснено водозниження, щоб дійти до труби діаметром 700 мм., визначити її стан і масштаб аварії»
 
Ново-Дарницький колектор побудований у 1972 році. На ньому 15 грудня 2017 року відбулося пошкодження, спричинене розгерметизацією колектора, та як наслідок, виносом ґрунту.
 
На сьогоднішній день на період ліквідації аварії самопливного каналізаційного колектора Д=700 мм Ново-Дарницького колектора Д=2900 мм по вул. Тростянецька ріг вул. Горлівської встановлено тимчасову перекачку стоків. В ході підготовчих робіт для влаштування шурфа в місці пошкодження просвердлено 15 бурових свердловин для встановлення металевого кріплення. В місці пошкодження колектора влаштовується шурф з метало-дерев’яним кріпленням, виходячи з  глибини залягання труби (понад 6 м.) та насиченості комунікаціями міста розташування котловану.
 

Зазначимо, що трамвайні колії на місці аварії демонтовано, тимчасово призупинено рух трамваю № 8. Замість нього від вул. Славгородської до станції м. Позняки курсує автобус. Проте, проїжджу частину не перекрито. 

 
Коментарі (0)