ГоловнаНовини ЖКГОпалювальний сезон 2023-2024Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води

Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води

З 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.
У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.
 
Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.
 
Кияни можуть самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал», повідомляє прес-служба підприємства.
 
Повірка квартирних засобів обліку холодної  води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» коштує  457, 73 грн. з ПДВ  складається з:
  • демонтажу та монтажу одного водолічильника Ø 15 мм – 380,94 грн. з ПДВ;
  • повірки одного водолічильника Ø 15 мм – 76,79 грн. з ПДВ.
Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника включає:
  • Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
  • Візуальний огляд та перевірка стану  вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
  • Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
  • Повірка лічильникана обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
  • Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента (замовника).
  • Монтаж лічильника. Опломбування.
Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки:
 
  • якщо прилад пройшов повірку – свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
  • якщо прилад не пройшов повірку – довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
За умови замовлення повірки з демонтажем, у випадку, якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).
 
Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку холодної води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» можна за телефонами:
 
(044) 202-02-02;
 
(044) 277-20-74;
 
(097) 445-09-22;
 
(044) 515-65-08.
 
Або залишивши заявку на сайті vodokanal.kiev.ua чи за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб. 104.
 
За бажанням прискорити повірку лічильника, споживач може самостійно привезти прилад обліку до Київводоканалу за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб.104.Коштує ця послуга 76,79 грн. з ПДВ.
 
Графік роботиСервісного центру по ремонту та обслуговуванню лічильників води:
 
-         прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;
 
-          отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.
 
Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки) здійснюються відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, в якому  вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці.
 
У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.

 

 
Коментарі (0)