25 Квітня 2024 p.
Питання та відповіді
123...323334

Компанії, що надають послуги з газо-, водозабезпечення і послуги водовідведення  найчастіше «приписують» борги своїм клієнтам. Наприклад, інспектор газової служби перевірив показники лічильника, а в районному відділенні виставлений зовсім інший рахунок. Таким чином, є підстава говорити заборгованість, але замість того, щоб розібратися в ситуації, чуємо: «Ви оплачуйте, а потім перерахуємо». Скажіть, будь ласка, як з цим боротися? Як бути, якщо не встановлені засоби обліку споживання (води, тепла тощо)?

Перш за все, необхідно встановити лічильники холодної та гарячої води. Це дасть змогу об’єктивно сплачувати за послуги, які спожиті фактично, а також суттєво зменшити витрати на оплату за комірне. 
 
Друге, відповідно до Конституції України (ст. 55) права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Якщо у Вас є всі належні та допустимі докази неправомірності дій представників газових, комунальних, інших служб – потрібно подавати позов до суду. Однак, пам’ятайте, що відповідно до ст. 10 ЦПК України кожна сторона повинна довести свої позовні вимоги певними доказами (в наявності повинні бути акти перевірки лічильників минулих років, акт який оскаржується, показання свідків, платіжні квитанції про сплату комунальних послуг, копії договорів з комунальними підприємствами).

Відправити
Друкувати
123...323334
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: