20 Квітня 2024 p.
Питання та відповіді
123...323334

У Києві, по вул Туполєва № 18 обіцяли включити гарячу воду: 02.06.2012 року, але по сьогоднішній (17.07.2012) день її немає?

В разі ненадання або надання послуг Виконавцем неналежної якості споживач має право викликати його  представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються  строки,  види, показники порушень тощо. Це право гарантовано ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Типовим договором про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Зокрема, Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника виконавця  у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох  робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві  обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

Спори між сторонами  розв'язуються  шляхом  проведення переговорів або у судовому порядку.

Відправити
Друкувати
123...323334
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: