28 Березня 2024 p.
Питання та відповіді
123...323334

Проживаю у багатоквартирному будинку. Лічильники води на кожну квартиру встановлені в підвальному приміщенні. Останні декілька місяців отримував підозріло великі показники лічильника води в квитанції. Вирішив встановити лічильник води у себе в квартирі. ЖЕК відмовляє опломбувати лічильник у мене в квартирі та взяти його на абонентський облік. Чи маю я право вимагати від ЖЕКу зняття лічильника в підвалі? Чи маю я право вимагати від ЖЕКу взяття на абонентський облік та опломбування нового, встановленного спеціалізованою організацією, лічильника у себе в квартирі? Чи маю я право вимагати від ЖЕКу використання квартирного, а не підвального лічильника, для зняття показників при нарахуванні оплати за водопостачання?

Шановний читач, про свої права і взаємовідносини з ЖЕКом Ви можете дізнатися із договору, який укладений між Вами та ЖЕКом, там мають бути прописані всі права та обов’язки. Щодо встановлення лічильника води, то згідно п. 16 постанови КМУ № 630 у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку споживач в установленому порядку може проводити їх позачергову повірку за власні кошти, про що інформує виконавця. Якщо виявлена у показаннях помилка виходить за межі, передбачені у паспорті квартирного засобу обліку, виконавець повинен здійснити перерахунок плати за споживання води та/або теплової енергії з дня останньої повірки або встановлення засобу обліку, якщо його повірка не проводилась, шляхом зменшення плати на відсоток, який перевищує встановлені межі точності для цього типу засобу обліку, до моменту виявлення помилки. Тож Ви допустили самоуправство, самовільно знявши лічильник та переставивши його до себе в квартиру.

Відправити
Друкувати
123...323334
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: