ГлавнаяСпецпроектыУніверсальний чек-лист для створення бізнес-сайту

Універсальний чек-лист для створення бізнес-сайту

Розробити комерційний сайт сьогодні нескладно: це можна довірити спеціалістові або виконати завдання самостійно. При цьому існують певні питання, що є важливими, адже від їх вирішення залежить ефективність проекту.

Розробити комерційний сайт нескладно: зараз це можна зробити навіть самостійно, адже існують конструктори, що їх легко освоїть навіть новачок. А бажання можна скористатися послугами спеціаліста, який розробить ресурс на самописному коді. Але більш важливим є збір контенту та кілька інших дій, без яких сайт не зможе відобразити цінності компанії та стати конверсійним.

Визначити завдання

Варіантів багато: безпосередній продаж, огляди та рейтинг онлайн казино, генерація баз даних, презентації, реклама, формування іміджу/репутації тощо. Визначитися з завданням важливо, адже виходячи з цього будується структура та дизайн ресурсу, підбираються інструменти для маркетингу.

Обрати формат

Сайт може мати одну сторінку (лендінг) або багато. Вид обирається залежно від завдання, кількості продуктів/послуг та об’єму цільової аудиторії. Односторінковий сайт стане оптимальним, якщо потрібна візитка або опис конкретного продукту, сервісу, події, акції. Один лендінг – одна думка, адже сторінку не слід перевантажувати. Якщо ж інакше не виходить, краще вибрати багатосторінковий варіант.

Вивчити аудиторію

Для створення ефективного сайту слід на початковому етапі розуміти, яка категорія користувачів буде його відвідувати і що має відбуватися після цього. Знаючи, з якою метою клієнт приходить на проект, можна виправдати всі його очікування.

Подбати про візуалізацію

Іноді веб-сайт може будуватися тільки на тексті, наприклад візитка юридичної чи консалтингової компанії. Але здебільшого без ілюстративного матеріалу не обійтися, особливо якщо йдеться не про лендінг, а багатосторінковий проект. Щоб реалізовувати продукт, слід розміщувати реальні або ілюстративні фото, репортажі, рендери упаковок тощо. Бажано, щоб контент був унікальним, адже він працюватиме якісніше, ніж стокові картинки. Якщо потрібного візуалу немає, слід обміркувати концепцію зображень, після чого звернутися до професійного фотографа.

Розробити принцип продажів

Суть у тому, щоб зрозуміти, як відбуватиметься поетапний процес від першого контакту з покупцем до реалізації товару:

  • які бувають проблеми;
  • як співробітники їх відпрацьовують;
  • що може відштовхнути клієнта від покупки;
  • що відвідувачі хочуть знати про продукт.

При створенні відділу продажу слід поділитися цією інформацією зі співробітниками: внутрішня політика допоможе правильно донести цінність пропозицій на новому сайті.

Підготувати логотип

Важливий етап, адже логотип бренду має максимально передавати його суть та бути впізнаваним. Із цього приводу краще звернутися до спеціаліста, попередньо обміркувавши базову концепцію.

Підібрати персонал

Розробка та подальша робота сайту вимагає наявність менеджерів, а також людей, які будуть відповідати за контент, дизайн та інші процеси. Якщо йдеться про велику компанію зі складною ієрархією, персоналу буде багато. Так чи інакше, співробітники мають бути професійними, вміти приймати рішення і добре розумітися на продукті.

Вибрати доменне ім'я

Домен − унікальна адреса в Інтернеті. Він повинен бути простим, зрозумілим і легко запам’ятовуватися. Найчастіше це або найменування компанії, або сфера її діяльності. Головне, щоб посилання на ресурс свідчило про конкретний бренд.

Оцінивши терміни запуску сайту, варто додати час для додатковий дій. Йдеться про правки, усунення помилок, створення певних інструментів (зворотній зв’язок, реєстрація, кошик, прайс тощо). Рекомендується розповісти про компанію якомога реалістичніше, щоб користувач знав її історію, принципи та напрямки. Це напевне приверне увагу до бренду.

 
Комментарии (0)