ГоловнаНовини ЖКГКиїв провалив програму оновлення громадського транспорту – Рахункова палата

Київ провалив програму оновлення громадського транспорту – Рахункова палата

Колегія Рахункової палати за матеріалами проведеного аудиту констатувала, що виконання у 2010-2011 роках визначених у низці державних програм завдань із оновлення рухомого складу наземного громадського транспорту та транспортних мереж Києва провалено, а надання послуг пасажирам не відповідає вимогам

Колегія Рахункової палати за матеріалами проведеного аудиту констатувала, що виконання у 2010-2011 роках визначених у низці державних програм завдань із оновлення рухомого складу наземного громадського транспорту та транспортних мереж Києва провалено, а надання послуг пасажирам не відповідає вимогам законодавства ні за якісними показниками, ні за обсягами перевезень.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Рахункової палати.

Як зазначено в повідомленні, ситуацію погіршують значна зношеність рухомого складу, недостатня кількість тролейбусів і автобусів великої місткості, а також недоліки міської транспортної інфраструктури в цілому. З експлуатації виводяться непридатні машини, а рухомий склад оновлюється безсистемно і вкрай повільно.

Причинами такого стану аудитори назвали відсутність як державної програми розвитку і вдосконалення автотранспорту, так і міських програм розвитку авто- та електротранспорту, які мали розробити Міністерство інфраструктури і Київрада та Київська міськдержадміністрація.

Завдання державної Програми Євро-2012 з оновлення рухомого складу міського наземного транспорту і транспортних мереж, незважаючи на забезпечення фінансуванням у повному обсязі планових призначень з держбюджету в сумі 110,6 млн грн, виконано лише на 8,5%. За визначеної КП «Київпастранс» потреби в закупівлі 900 транспортних одиниць придбано лише 19 автобусів і трамваїв.

З метою закупівлі нових тролейбусів, автобусів і трамваїв заходами програм соціально-економічного розвитку Києва на 2010 та 2011 роки передбачалося спрямування кредитних ресурсів в обсязі 2 млрд грн та коштів міського бюджету в сумі 0,4 млрд гривень. Однак ці кошти так і не були залучені. Недоліки в організаційному забезпеченні програмних заходів призвели за останні півтора року до збільшення завантаженості на громадському транспорті на 45%.

Колегією Рахункової палати наголошено, що зволікання з розв'язанням транспортних проблем практично позбавляє жителів та гостей столиці можливості отримувати якісні транспортні послуги.

 
Коментарі (0)