Будівництво метро на Троєщину – одне із пріоритетних завдань міської влади. Наразі у міськадміністрації відбувається обговорення різних підходів до його будівництва. Розглядаються варіанти підземного та наземного прокладання гілки метро. Саме з метою ознайомлення із будівництвом наземного метро голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов відвідав м. Дубай (Об'єднані Арабські Емірати).
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КМДА.
За словами голови КМДА, наразі обговорюється питання технологій, які будуть використані для будівництва метро на Троєщину.
«Чи це буде підземне метро, чи наземне, чи це буде естакада. Той підхід, який ми побачили у місті Дубай, може бути використаний у Києві», – сказав Олександр Попов.
Також він зазначив, що за рахунок використання українських технологій та власного виробництва рухомого складу можна буде значно здешевити собівартість будівництва.
Окрім того, дуже важливим є питання термінів будівництва. Так, голова КМДА підкреслив, що будівництво наземного метро не лише менш вартісне, а й швидше. За його словами, використання технологій, з якими українська делегація ознайомилась у Дубаї, «дозволить швидше запустити метро на Троєщину та вирішити проблеми транспортного сполучення між лівим та правим берегом, забезпечивши комфортні умови життя для киян. А це наше найголовніше завдання», – сказав Олександр Попов.