На громадських слуханнях у луцькій мерії обговорили порядок розміщення зовнішньої реклами у місті та порядок проведення демонтажу, обліку, зберігання і реалізації засобів зовнішньої реклами.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі відділу інформаційної роботи муніципалітету.
Як зазначається у повідомленні, на слуханнях наголошувалося на необхідності оптимізації кількості реклами у місті, обмеження розміщення виносної реклами типу «штендер», а також недопустимості розміщення зовнішньої реклами на віконних отворах і міжвіконних ділянках фасадів, що спотворює архітектуру будівель.
Начальник управління розвитку підприємництва та реклами Олександр Козлюк звернув увагу виробників рекламних засобів на необхідності виготовлення зовнішньої реклами після отримання дозволу на розміщення з метою зменшення нарікань замовників, що витратилися на виготовлення рекламного засобу, а дозвіл на розміщення не надається.
Також, керівники виконавчих органів домовилися з підприємцями про партнерські стосунки задля добробуту Луцька.