Служби субсидій у Харкові працюють за зручним для харків'ян графіком.
Про це повідомила директор Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради Лариса Болгова 23 вересня у прес-центрі міськради, інформує ІА «Україна Комунальна».
«Через спрощення процедури призначення субсидій з початком опалювального сезону ми очікуємо додатковий наплив громадян. На сьогодні в наших управліннях праці та соцзахисту немає черг, там діє талонна система з призначенням певного часу. Але з наближенням опалювального сезону потік звернень побільшає. У районних управліннях створюють додаткові пункти прийому громадян, і якщо необхідно, графік роботи служби субсидій стає плавним, більш зручним для харків'ян. Пункти прийому можуть працювати аж до 22-ї години, а також у вихідні дні», - зазначила Л.Болгова.
За прогнозами, кількість сімей, які цього року звернуться за субсидіями, збільшиться з 5% (25,3 тис. чол.) до 12-13% від загальної кількості сімей у Харкові.
Як повідомила директор Департаменту праці та соціальної політики, при потребі на допомогу працівникам служби субсидій залучатимуть волонтерів.