Усього на початок вересня 2011 року по заходах Програми модернізації інфраструктури по залізничному транспорту в рамках підготовки до Євро-2012 витрачено 3698,101 млн грн (43,2% – від планових показників Програми), зокрема з коштів державного бюджету профінансовано 371,3 млн грн. А загалом, з початку реалізації Програми освоєно 12245,843 млн грн (72,5%), в тому числі за рахунок коштів державного бюджету – 1351,3 млн гривень.
Про це на прес-конференції в інформаційному центрі «Україна-2012» повідомив заступник генерального директора Укрзалізниці Леонід Лобойко, інформує прес-служба відомства.
За його словами, всі роботи з оновлення об'єктів залізничної інфраструктури, а також оновлення рухомого складу Укрзалізниця здійснює за власні та залучені кошти.
«Ми давно планували цю роботу, модернізація та оновлення залізничної галузі – вимога часу, проведення Євро-2012 для нас – каталізатор цих змін. Підставляємо плече і державі в цілому, там де це необхідно. Адже проведення чемпіонату – імідж країни в цілому». Зокрема, закінчення будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві у 2011 році профінансовано на суму 1043,5 млн грн, з яких 371,3 млн грн – з державного бюджету, а з початку будівництва (2004 рік) – 6,64 млрд грн, з держбюджету – 1,51 млрд гривень.
На реконструкцію технологічного вокзального комплексу станції Донецьк, що фінансується Донецькою залізницею, з початку 2011 року витрачено 195,25 млн грн, а з початку підготовки до Євро-2012 – 548,55 млн гривень. На створення в Україні швидкісних магістралей на напрямках впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів Львів – Здолбунів – Шепетівка – Коростень – Київ, Київ – Полтава – Харків, Київ – Полтава – Красноград – Лозова – Донецьк, витрачено з початку року 2 млрд грн, а з початку підготовки до Євро-2012 – 6,08 млрд гривень. На розмежування вантажного і пасажирського руху на напрямку Полтава – Бурти – Користівка освоєно з коштів залізниць 287,567 млн грн, а з початку підготовки до Євро-2012 – 1,078 млрд грн.