Державною адміністрацією залізничного транспорту України розроблена програма поступового переходу на фарбування пасажирських вагонів тільки двокомпонентними фарбами. Основним мотивом цього є переваги при такому фарбуванні – більш якісне покриття, довший термін експлуатації, зменшення періодичності фарбувань вагонів та витрат на це, інформує прес-служба.
У 2012 році в планах залізниці проводити фарбування двокомпонентною фарбою всіх вагонів при виконанні капітального ремонту (обсягу КР-2) та максимально можливої кількості пасажирських вагонів при проведенні капітального ремонту обсягу КР-1. При цьому для забезпечення терміну експлуатації даного покриття не менше 5 років, перше фарбування кузова пасажирського вагона повинно виконуватись на підприємствах оснащених дробостумною установкою для очищення поверхні кузова до металу від попередньої фарби.
На сьогодні в пасажирському господарстві Укрзалізниці фарбування виконується при планових видах ремонту згідно вимог «Правил ремонту» емаллю: ПФ-115 та двокомпонентною фарбою.