ГоловнаПублікаціїБлагоустрійВід штрафування вантажівок дороги не покращаться - опитування

Від штрафування вантажівок дороги не покращаться - опитування

Попри намагання Уряду виправити ситуацію з незадовільним станом українських доріг, зокрема за рахунок введення обмеження руху вантажного транспорту та вагового контролю, пересічні українці не бачать у цьому панацеї.

Цьогоріч в Україні, як ніколи, очевидними стали «проколи» у сфері дорожнього господарства, зокрема, мова про якість та ремонт автошляхів.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, за висновками експертів Світового економічного форуму, наша країна посідає 137 місце у світі з 144 за якістю доріг. Остання позиція у цьому списку відведена Молдові (1,5 бала), якщо це, звичайно, може потішити українців.

Високопосадовці пояснювали такі рейтинги і, власне, бідовий стан українських автошляхів як багаторічним недофінансуванням дорожньої галузі у період незалежної України та засиллям важкогабаритного транспорту, так і нещадними холодами, особливо такими, які мали місце у цьому році.

З холодами, здається, «Укравтодор» нарешті розібрався: у всіх регіонах був виконаний ямковий ремонт доріг загальнодержавного значення, при цьому, варто зазначити, за словами Президента Віктора Януковича, у подальшому питання ремонту доріг стане ключовим для Уряду впродовж 2013-2014 років. Втім, проблема з недофінансуванням дорожньої галузі та вантажівками залишається. Першу, згідно слів голови Укравтодору Євгена Прусенка, вирішуватимуть за допомогою залучення кредитів міжнародних банків, так як бюджетного фінансування на ці цілі закладено обмаль, другу – обмеженням руху вантажівок та ваговим контролем.

Так, наприкінці травня було введено обмеження руху вантажного транспорту у час, коли температура повітря перевищує 27 градусів за Цельсієм, а опісля встановлено і ваговий контроль на дорогах загальнодержавного значення. Перевізників, чиї вантажівки важили понад 38 тонн, страшили штрафами і простоєм.

Станом на 4 липня Укртрансінспекція за допомогою 1 стаціонарного та 38 пересувних вагових комплексів, які перебувають на балансі Укравтодору, виявила протягом трьох місяців більше 300 порушень габаритно-вагових вимог. Та чи суттєво покращився стан доріг після таких нововведень? – «Україна Комунальна» вирішила запитати у своїх читачів.

Опитування з заголовним питанням: «Чи покращиться стан доріг після збільшення штрафів за порушення вагових норм вантажівками?» - проходило на сторінках інформаційного агенства та у мережі Facebook у період з 1 по 8 липня ц.р.

Як виявилося, більшість респондентів (77%) не бачить перспективи у штрафуванні важкогабаритного транспорту, адже, перше, на їхню думку, уряд просто перекладає відповідальність на водіїв (40%), друге, введення штрафів не впливає на стан доріг (37%). Ще 14% опитаних впевнені, що перевантажений транспорт не є основною причиною руйнування доріг, тому їхній стан, якщо і покращиться, то не значною мірою. І лише 9%  - вірять, що ситуація на українських автошляхах суттєво зміниться зі штрафуванням важковаговиків.

Таким чином, варто відзначити намагання Уряду у питанні якості та ремонту доріг, дійсно, певні зрушення з введенням обмежень для вантажівок та вагового контролю є, втім, пересічні українці не вірять, що у подальшому вони будуть дієвими.

 
Коментарі (0)