Комунальне підприємство «Київкомунсервіс» започаткувало роботу гарячої телефонної лінії.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КП «Київкомунсервіс».
За словами директора КП «Київкомунсервіс» Сергія Мельника, необхідність відкриття гарячої лінії обумовлена зростаючою кількістю звернень від киян з питань поводження з відходами та функціонування бюветного господарства міста.
У разі виникнення відповідних запитань (у якому стані знаходиться той чи інший бювет? Куди можна здати відпрацьовані акумулятори, стару побутову техніку, ганчір'я, макулатуру?), мешканцям столиці необхідно зателефонувати за номером: 594-77-11.
«Решта питань, що потребує додаткового фахового розгляду, буде також оперативно опрацьовуватись співробітниками підприємства та у найкоротші терміни спеціалісти надаватимуть відповіді заявникам», – наголосив Сергій Мельник.