ГоловнаНовини ЖКГЗ усіх обіцяних раніше транспортних «див» кияни найшвидше отримають Подільський мостовий перехід

З усіх обіцяних раніше транспортних «див» кияни найшвидше отримають Подільський мостовий перехід

Завершення будівництва Подільського мостового переходу заплановано на кінець 2012 року.Про це сьогодні під час круглого столу заявив голова КМДА Олександр Попов, передає кореспондент ІА «Україна Комунальна».О.Попов назвав Подільський мостовий перехід з виходом на Троєщину найближчим до завершення об

Завершення будівництва Подільського мостового переходу заплановано на кінець 2012 року.

Про це сьогодні під час круглого столу заявив голова КМДА Олександр Попов, передає кореспондент ІА «Україна Комунальна».

О.Попов назвав Подільський мостовий перехід з виходом на Троєщину найближчим до завершення об'єктом столичної транспортної інфраструктури. Для його завершення, за словами київського очільник, необхідно 3 млрд грн.

«Що стосується термінів, то конкретні рішення будуть прийняті вже цього року. Однак зараз вони проходять стадію визначення джерел фінансування. Я знаю, що ці джерела є, - зазначив голова КМДА. – Якщо ми говоримо про будівництво малої кільцевої дороги, мостовий перехід через Дніпро чи прохід під Дніпром з виходом на Бориспільську трасу, це, як мінімум, 1,5 млрд дол. Що стосується інших проектів – швидкісного сполучення між Борисполем і Києвом, то це 200 млн дол».

Окрім того, О.Попов заявив, що протягом наступних 1,5 року місто планує обновити парк метрополітену.

«Ми маємо на меті реконструювати до 180 вагонів. Для цього буде використано технології наших японських партнерів, а кошти будуть залучені за допомогою Кіотського протоколу. Гадаю, в жовтні ми матимемо контракт із японською компанією, що дасть можливість отримати практично новий вагон за короткий термін з сучасними технологіями за чверть ціни від вартості нового».

Фінансовий вклад міста в цей проект, за інформацією очільника столичної міськадміністрації, складає 600 млн грн, а ще мільярд гривень – гроші Кіотського протоколу.

Окрім цього, голова КМДА допускає спорудження у Києві лінії монорейкового метро.

«Він можливий в майбутньому, якщо ми отримаємо такий вагон, який можна буде використовувати як полегшений варіант. Але у нас поки що немає такого технічного рішення. Дане питання розробляється в теорії», - зазначив О.Попов.

Він при цьому зауважив, що будівництво «легкої» траси метрополітену значно здешевить відповідні роботи, проте для цього треба розробити відповідну технічну документацію.

 
Коментарі (0)