Керівництвом Укрзалізниці прийнято рішення встановити на станції Київ-Пасажирський дослідний зразок терміналу, який друкуватиме проїзні квитки, оформлені через Інтернет.
Про це «У.К.» повідомили у прес-центрі відомства.
Як зазначається у повідомленні, застосування зазначених автоматів дозволить пасажиру, не звертаючись до залізничної каси, самостійно та швидко роздрукувати проїзний документ по наявному номеру чи через штрих–код замовлення, обминаючи черги у квиткових касах.
За підсумками січня 2012 року через Інтернет було реалізовано 2,06% проїзних документів від загальної кількості квитків, проданих в цьому місяці. Таким чином, з моменту введення першого етапу цього сервісу (бронювання місць через всесвітню мережу) кількість пасажирів, що скористалися послугою, перевищило 1 млн.
«Такий сплеск популярності цієї послуги можна пояснити тим, що оформлення квитка через Інтернет обходиться пасажиру на 2 гривні дешевше, ніж його придбання в звичайній касі, - і отже людина економить не лише час, але й гроші, хоча й невеликі. До того ж є послуга бронювання місць. На сьогодні вартість цієї послуги – 18 грн. Тепер спрощується процедура друку квитків на станції Київ–Пасажирський, що також сприятиме покращенню рівня обслуговування пасажирів», - пояснюють спеціалісти Укрзалізниці.
Ольга Гальчинська