Міністр інфраструктури Олександр Кубрак 12 серпня представив залізничникам виконуючого обов'язки голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишина і назвав пріоритетні завдання нового керівника, серед яких - підвищення тарифів на вантажні перевезення і закупівля нових локомотивів і поїздів. Вже на наступний день Мін'юст зареєстрував наказ про підвищення тарифів на вантажні перевезення.
Новопризначений глава компанії заявив про те, що в «Укрзалізниці» починається «Велике будівництво». Дійсно така ініціатива дуже актуальна для компанії, так як рівень зносу її основних засобів є критичним, особливо це стосується парку локомотивів.
При цьому сума інвестицій знижується, а рівень виконання планів з інвестицій не перевищує 68%. Причина - нестача інвестиційних ресурсів, яку намагаються вирішувати за рахунок підвищення тарифів на вантажні перевезення.

Однак, середня операційна рентабельність вантажних перевезень УЗ становить 22,5%, що є дуже високим показником. Сумарна операційна рентабельність УЗ значно нижче через збитки в інших сегментах, зокрема пасажирських перевезеннях. Чергове підвищення тарифів на вантажні перевезення може знову збурити до очікуваного підвищення суми капітальних інвестицій, якщо не будуть вирішені проблеми зі збитковістю інших сегментів.