Створення комфортних умов для пересування містом, максимальне забезпечення потреб осіб з інвалідністю та якісні послуги – основа наземного метро, що буде збудоване в містах-мільйонниках України.Про це повідомив 20 жовтня 2011 року Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков за підсумками семінару з питань проектування, будівництва та управління і розвитку метрополітену, що відбувся у м. Дубай.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури.
Дуже цікавою складовою доходів, окрім визначення вартості поїздки залежно від довжини маршруту, є реклама та продаж назв окремих станцій метро – як компаніям, так і приватним особам», - сказав Борис Колесніков. Так, в Дубаї деякі станції носять «імена» провідних гравців ринку – компаній, що тим самим рекламують свою продукцію; при цьому кошти за таку рекламу спрямовуються на розвиток та будівництво самого метрополітену. «Наприклад, ви їдете вздовж фабрики «Рошен», а станція називається «Петро Порошенко subway station». Це і запам'ятовується, і служить найкращою рекламою. Тож, думаю, фінансово спроможні українці зможуть таким чином реалізувати свої амбіції та увіковічити свої імена. Крім того, є багато корпорацій, які потребують такого роду реклами», - зазначив Віце-прем'єр-міністр України.
Мери міст зауважили, що, зокрема, буде впроваджено практику надання послуг особам з інвалідністю. Нині в метро Дубая на підлогу нанесені об'ємні смужки, за допомогою яких пасажири з вадами зору можуть дістатися до каси та пройти в метро. Крім того, усі станції обладнані спеціальними ліфтами, завдяки яким інваліди на візках мають можливість їздити в метро на рівні з усіма іншими.
Борис Колесніков також наголосив, що Міністерство інфраструктури України спільно з мерами та губернаторами міст-мільйонників працюватимуть над тим, щоб максимально зменшити вартість реалізації проекту наземного метро, але при цьому – забезпечити європейський рівень послуг. «Ми розбиратимемося із вартістю окремих складових будівництва. Думаю, що залізобетонні конструкції можуть нам обійтися набагато дешевше, аніж у м.Дубай. Щодо рухомого складу – можна локалізувати виробництво в Україні», - сказав він.
Віце-прем'єр-міністр наголосив, що до здійснення ТЕО будуть залучені провідні європейські компанії. «Ми залучимо компанії, наприклад, які працювали над проектом метро в Дубаї, проведемо тендер на сам проект. Головне – працювати за принципом жорстких контрактів», - сказав Борис Колесніков.