ГоловнаНовини ЖКГУсі питання з «Київгазом» населення зможе вирішити через «Єдине вікно»

Усі питання з «Київгазом» населення зможе вирішити через «Єдине вікно»

ПАТ «Київгаз» поліпшує співпрацю з населенням. Зокрема, товариство створило більш досконалу систему роботи з клієнтами, яка значно полегшить процедуру газифікації міських об'єктів та допоможе компанії стати ще ближче до споживача.Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Товариства.«Си

ПАТ «Київгаз» поліпшує співпрацю з населенням. Зокрема, товариство створило більш досконалу систему роботи з клієнтами, яка значно полегшить процедуру газифікації міських об'єктів та допоможе компанії стати ще ближче до споживача.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Товариства.

«Система роботи «Єдиного вікна» перетворює існуючу практику роботи з населенням на прозорішу та менш тривалу, що дозволить споживачам істотно заощадити час», – зауважив голова правління ПАТ «Київгаз» Сергій Горовий.

Слід зазначити, що «Єдине вікно» спрямоване на надання населенню комплексу послуг, а саме: усних консультацій, оформлення документації, видачі технічних умов, проектування об'єктів, продажу газового обладнання та монтажних робіт з його встановлення, технічним наглядом та пуском газу.

ПАТ «Київгаз» запевняє, що будь-який мешканець столиці, звертаючись до «Єдиного вікна», може бути впевнений у законності отримання цих послуг та прискорені процедури їх виконання. Уже до кінця року система «Єдине вікно» буде повністю запущена в роботу.

 
Коментарі (0)