КП КГ «Харківкомуночиствод» об'єднав «гарячі» телефони, за якими приймають інформацію та обслуговують заявки, пов'язані з водопостачанням та каналізацією.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Харківської міськради.
В інформаційний центр підприємства можна зателефонувати за телефонами: 707-57-57; 757-82-80 (щодня з 8:00 до 21:00, без перерви, крім неділі).
Автоматичний прийом показань квартирних приладів обліку
водопостачання і каналізації здійснюється за телефоном: 707-58-51 (цілодобово).
Аварійна диспетчерська цілодобово приймає дзвінки за телефонами: 704-14-46, 704-14-47, 704-14-48 (каналізація) і 712-08-40, 734-91-53, 739-95-05, 734-91-55 (водопостачання).
Як відзначили на підприємстві, заявки, пов'язані з аварійними ситуаціями, приймають з будь-якого телефону, незалежно від того, стосуються вони водопроводу або каналізації.
Дізнатися стан свого особового рахунку та передати покази приладів обліку споживаної води можна на інтернет-сайтах: www.hkov.kharkov.ua, www.kpvoda.kharkov.ua.
Довідка:
12 січня 2011 року на 4-й позачерговій сесії депутати Харківської міської ради ухвалили рішення про ліквідацію КП «ВТП «Вода» і приєднання його до КП КГ «Харківкомуночиствод». З 1 жовтня 2011 року КП КГ «Харківкомуночиствод» і КП «ВТП «Вода» - єдине водопровідно-каналізаційне підприємство «Харківкомуночиствод». До цього часу Харків був єдиним містом в Україні, де інженерні споруди водопроводу і каналізації обслуговували різні підприємства.