Наразі у засобах масової інформації тиражується повідомлення про те, що найближчим часом Херсонська область залишиться без залізничного сполучення. Зокрема, в інформації йдеться про відміну Одеською залізницею кількох поїздів. Проте в даних повідомленнях не зазначається той факт, що практично всі ці поїзди сформовані на інших залізницях, тому рішення про їх відміну приймали адміністрації інших залізниць, зважаючи на їхню доцільність та рентабельність.
На цьому наголошується у повідомленні прес-служби Укрзалізниці.
Зазначимо, що збитки від експлуатації поїзда № 612/611 «Миколаїв – Нікополь», який курсував на тепловозній тязі (яка є практично в 6,5 разів дорожчою за електровозну) складом 2-4 вагони, в залежності від населеності поїзда, за минулий рік становлять понад 2,6 млн грн, а на даний момент уже сягнули 2,4 млн грн.
Щодо відміни поїзда № 66/65 сполученням «Миколаїв – Москва», який курсував через Херсон, то одеські залізничники наразі передбачили включення до схеми поїзда № 62/61 «Миколаїв – Москва» двох безпересадкових вагонів «Херсон – Москва». До того ж у звичайному режимі курсуватиме поїзд № 110/109 «Херсон – Львів», тому в пасажирів не виникне жодних проблем із тим, щоб дістатися західних регіонів нашої держави. Також курсує й поїзд № 628/627 «Миколаїв – Кривий Ріг», який на сьогоднішній день перевозить пасажирів по непарних числах. Збережено курсування через станцію Херсон поїздів: № 102/101 «Київ – Херсон» (щоденно), № 132/131 «Хмельницький – Сімферополь» (через день), № 310/309 «Одеса – Сімферополь» (щоденно), № 317/318 «Запоріжжя – Одеса» (щоденно). До того ж із початком дії нового графіка руху на 2012-2013 рр. залізничники планують запустити новий дизель-поїзд сполученням «Миколаїв – Керч».
Протягом тривалого періоду керівництво Одеської магістралі звертається до Херсонської обласної державної адміністрації із проханням взяти участь у вирішенні питання закупівлі нових пасажирських вагонів чи дизель-поїздів, як передбачено законом (адже держава може закуповувати рухомий склад для дальнього та місцевого сполучення, а для приміського – ні). Проте, на жаль, жодних результатів дані звернення не дали, тому залізниця й надалі вимушена вирішувати проблему зношеності рухомого складу та збитковості певних пасажирських поїздів самотужки. Однак місцева влада, яка є зацікавленою в організації пасажирських перевезень, має можливість спільно із залізничниками розробити оптимальну схему організації регіонального сполучення, попередньо погасивши багатомільйонні борги перед залізницею за перевезення пільговиків. Адже залізниця перевозить пільговиків, розраховуючи на те, що борги від обласних адміністрацій згідно із законом будуть погашені. Зазвичай сума, закладена адміністрацією у бюджет, є значно меншою, ніж реальні витрати залізниці на перевезення пільговиків. Звідси й виникають проблеми зношеності рухомого складу та відміни певних поїздів.
Одеські залізничники вкотре закликають пасажирів продумати свої поїздки заздалегідь, обравши найзручніший для себе вид транспорту: залізничний, залізничний приміський або автомобільний.