З Києва до Львова пасажир має діставатися не більше, ніж за 4 години 30 хвилин, з Києва до Донецька – не більше 5 год. 30 хвилин. Таке завдання поставив підрозділам Укрзалізниці Генеральний директор транспортного відомства Володимир Козак, інформує прес-служба УЗ.
«Максимальна зручність для пасажирів українських залізниць, максимальна швидкість перевезень – безумовні пріоритети нашої роботи на ділянках впровадження швидкісного руху», - наголосив він.
На виконання цього доручення залізничники вже зараз проводять інтенсивні роботи у кількох напрямках: розмежування вантажного та пасажирського руху поїздів, електрифікація, придбання рухомого складу та різні організаційні заходи.
Зокрема, проводиться модернізація колій. За 8 місяців модернізовано 333,7 км колії та капітально відремонтовано 550,3 км. Середнім ремонтом оздоровлено 593,2 км, комплексно-оздоровчий ремонт здійснено на 474,7 км колії. Також при проведенні модернізації на напрямках швидкісного руху закриваються малозадіяні переїзди.
Паралельно з цим проводяться роботи з електрифікації. Загалом, у межах проекту запровадження швидкісного руку передбачено електрифікацію 1562 км експлуатаційної довжини залізничних колій на дільницях, що входять у напрямки розмежування руху пасажирських і вантажних поїздів та на дільницях впровадження швидкісного руху по п'яти залізницях на напрямку основного коридору впровадження прискорених та швидкісних поїздів Львів-Київ-Полтава-Донецьк. За 8 місяців поточного року розкатано 123 км контактної мережі. Основними напрямками електрифікації у цьому році є дільниці Полтава-Красноград-Лозова загальною експлуатаційною довжиною 176 км та Мала Перещепенська – Кременчук, довжиною 94 км. У 2011 році закінчено електрифікацію дільниці Фастів-Житомир довжиною 101 км.
Уже визначено, який саме рухомий склад буде задіяно для швидкісного руху. На сьогодні фахівцями Укрзалізниці та Південної залізниці проводяться роботи відповідно до умов укладених контрактів: з корейським виробником «Hyundai Rotem» на закупівлю 10-ти міжрегіональних двосистемних електропоїздів, з АТ «Шкода вагонка» на закупівлю 2-х міжрегіональних двоповерхових електропоїздів та з ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» на придбання 1-го міжрегіонального поїзда локомотивної тяги, а саме узгоджуються технічні вимоги та процедури проведення випробувань.
Крім того, наразі Укрзалізницею проводиться складання та узгодження графіку руху поїздів на 2012/2013 роки, у якому для швидкісних поїздів буде розроблений оптимальний графік слідування.