ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГУкрзалізниця може припинити своє існування – законопроект

Укрзалізниця може припинити своє існування – законопроект

Законопроектом визначено, що формування статутного капіталу АТ здійснюється за рахунок майна залізничного транспорту загального користування (за винятком інфраструктури), 100% акцій заводів, які займаються ремонтом рухомого складу...

Сьогодні народні депутати України прийняли в першому читанні проект закону «Про особливості утворення Державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування».

За таке рішення проголосували 229 народних депутатів при необхідних 226 голосах, передає кореспондент ІА «Україна Комунальна».

Як зазначив доповідач з даного питання, заступник міністра інфраструктури України Володимир Корнієнко, цей закон встановлює особливості утворення ДАТ залізничного транспорту і створення умов підвищення ефективності його функціонування для задоволення потреб національної економіки.

«Законопроектом визначено, що формування статутного капіталу АТ здійснюється за рахунок майна залізничного транспорту загального користування (за винятком інфраструктури), 100% акцій заводів, які займаються ремонтом рухомого складу та виготовленням залізобетонних шпал; право постійного користування землею та господарське управління інфраструктурою також вноситься до статутногокапіталу», - сказав заступник міністра.

За його словами, всі 100% акцій утворюємогоакціонерного товариства закріплюються в держвласності, і законодавчо закріплюється заборона на їх будь-яке відчуження.Інфраструктура, магістральні залізничні лінії, інженерні споруди, контактні мережі, станції, диспетчерські центри, поновлювані засоби тощо, за словами заступника міністра, залишаються у державній власності і передаються акціонерному товариству.

«Це майно не підлягає приватизації, на нього не може бути звернено стягнення за рішенням суду або накладено арешт.Товариствоне може їх передавати в користування, оренду, лізинг, концесію, управління, заставу... та здійснювати інші операції, результатом яких може бути відчуження такого майна», - підкреслив чиновник.

За його словами, в законопроекті передбачається, що всі органи управління даним акціонерним товариством – наглядова рада, ревізійна комісія, правління – будуть призначатися Кабінетом Міністрів України, і він же буде затверджувати статут цього товариства.Також дане АТ стане правонаступником усіх господарських прав і зобов'язань Державної адміністрації залізничного транспорту та інших ліквідованих підприємств.

У свою чергу, народний депутат із фракції КПУ Сергій Гордієнко підкреслив, що комуністи не підтримують прийняття даного законопроекту, оскільки «незважаючи на всі благі наміри, про які нам розповідав доповідач, ми повинні... сказати, що це – початок приватизації, яка відбудеться із залізничнимтранспортом.Шлях відомий: спочатку – акціонування, потім – корпоратизація, потім – сама приватизація».

 
Коментарі (0)