ГоловнаКоментаріБлагоустрійВ «Укравтодорі» пояснили причину неналежного ремонту доріг

В «Укравтодорі» пояснили причину неналежного ремонту доріг

В «Укравтодорі» відзвітували про роботу дорожників у січні 2015 року. Кажуть, активно попрацювати по всій Україні не вдалося, причини цьому бойові дії на Донбасі, погода та нестача ресурсів.

Протягом січня працівникам «Укравтодору» не вдалося активно ремонтувати дороги на сході України через бойові дії. В інших областях ретельно попрацювати працівникам завадила погода. Також, на темпи та якість проведення робіт вплинув брак матеріально-технічних ресурсів «облавтодорів». Про це заявив начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки руху «Укравтодору» Олег Федоренко, передає прес-служба компанії.

«Якщо на сході України активному проведенню робіт всіляко перешкоджали безупинні бойові дії, в решті регіонів пасивність дорожників була зумовлена несприятливими погодними умовами, що спостерігалися протягом січня», – пояснив начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки руху «Укравтодору» Олег Федоренко.
 
За його словами, заважали підвищити темпи робіт й обмежені матеріально-технічні ресурси, адже наявних в «облавтодорів» сил та засобів ледве вистачає на активне зимове утримання.
 
«З огляду на це, під час ремонтів особливу увагу дорожники приділяли місцям концентрації дорожньо-транспортних пригод, а також найпроблемнішим ділянкам на автомобільних дорогах з інтенсивним рухом», – зазначив спеціаліст.
 
Він додав, що проведення аварійних робіт з ліквідації ямковості – міра вимушена та тимчасова, проте ефективна, адже дозволяє забезпечити належний рівень безпеки руху та попередити руйнування дорожнього покриття на початковій стадії, і тим самим сповільнити руйнівні процеси та появу нової ямковості.
 
  
«Якщо не ліквідовувати тріщини та незначні ями заздалегідь, за місяць ми матимемо їх в 5 разів більше», – наголосив пан Федоренко.
 
Спеціаліст нагадав, що аварійний ямковий ремонт зазвичай проводиться за спрощеною технологією – без обробки країв та очищення місця дефекту, висушування, підігріву та підгрунтовки поверхні.
 
«Застосовуються холодні асфальтобетонні суміші, котрі були заготовлені до зимового сезону, у тому числі органо-мінеральні та чорний щебінь», – підкреслив він.
 
Він зауважив, що аварійні роботи з ліквідації ямковості триватимуть до середини весни, проте вже на початку березня дорожні підприємства та організації розпочнуть планові роботи з ліквідації деформацій покриття за традиційними технологіями – з фрезеруванням покриття та використанням гарячих асфальтобетонних сумішей і високопродуктивних пневмоструменевих машин.
 
Загалом протягом січня 2015 року дорожники ліквідували понад 27 тис. кв. м ямковості на автомобільних дорогах загального користування.
 
За звітами Служб автомобільних доріг в регіонах, найбільший обсяг уражень та деформацій дорожнього покриття з початку року усунено в Київській, Тернопільській, Херсонській і Рівненській областях: 3,7 тис. кв. м, 3,5 тис. кв. м, 2,9 тис. кв. м і 2,7 тис. кв. м – відповідно.
 
Найнижчі показники у Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Закарпатській, Кіровоградській, Луганській, Одеській, Хмельницькій та Чернівецькій областях, де загальна площа ліквідованої ямковості ледве перевищила 400 кв. м.
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», Світовий банк профінансує відновлення автомобільної дороги з Полтави до Харкова. Однак, у міжнародній фінансовій організації вважають неточною ту суму, яку озвучили в «Укравтодорі».
 
Коментарі (0)