Міська кільцева електричка, яка розпочне роботу менш ніж за тиждень, обійшлася міській владі у 180 млн грн.
Про це сьогодні під час круглого столу з обговорення питання розвитку транспортної інфраструктури в рамках проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року повідомив голова КМДА Олександр Попов, передає кореспондент ІА «Україна Комунальна».
За словами столичного очільник, спочатку для киян відкритими будуть 14 станцій, а незабаром почнуть функціонувати ще 4.
«Рухомий склад – це реконструйована електричка, яка експлуатувалася на приміських маршрутах. Для початку буде працювати 10 локомотивів, але в майбутньому ми плануємо мати інший локомотив, - пояснив О.Попов. - Основні характеристики – 50 км завдовжки та 50 хв. загальний час проїзду. Приблизно 100 млн грн коштували роботи з будівництва конструкцій і 80 млн грн – це рухомий склад».
Чи розвиватимуть у подальшому гілку електрички, залежатиме від її популярності серед населення, запевнив чиновник.
Що ж стосується перспектив монорельсового (однорельсового) транспорту і «легких» вагонів, то «це питання опрацьовується, але тільки в теорії». Як повідомив голова КМДА, цей вид транспорту було б доцільно задіяти при будівництві гілки метро на Троєщину.
«Зокрема, ми б хотіли, щоб у нас з'явився легкий вагон, який би одночасно міг проходити по лініям швидкісного трамваю і міської електрички, а також без пересадки повертатися в цьому ж напрямку. Таке завдання ми поставили Крюківському вагонобудівному заводу», - підкреслив він.