У всі часи люди дарували один одному подарунки. Їх підносять на свята і в зв'язку з індивідуальними подіями в житті юбіляра, в знак любові і поваги до нього. Останнім часом з'явилася практика вручати корпоративні презенти.
Що це таке і кому вручається
Будучи важливим інструментом в маркетингових комунікаціях, корпоративні подарунки є засобом:
- формування або підтримки вже створеного іміджу фірми або компанії, її ділової репутації;
- зміцнення теплого клімату у взаєминах зі співробітниками організації, зв'язків з її діловими партнерами і клієнтами.
Вибираючи презент, слід враховувати якості людини, але не торкатися його особистому житті. Презент повинен мати ділову спрямованість, виявляти повагу до того, для кого він призначений.

Що важливо враховувати при врученні подарунка
Для кого б не був призначений презент, будь то для рядового співробітника, керівника або ділового партнера, важливим є не тільки його якість, а й як він подається. Будь-які, найвдаліші ідеї корпоративних подарунків не досягнуть своєї мети, якщо вони не будуть грамотно упаковані. Виготовлена в індивідуальному стилі упаковка зможе:
- виділити ваш презент з ряду інших;
- підкреслити шанобливе ставлення до людини;
- зарекомендувати себе як організацію, яка дорожить співпрацею з тим, кому призначений презент.
Вибираючи упаковку, слід звертати увагу на оригінальність дизайну, незвичність матеріалу виготовлення, яка застосовується техніка обробки, нестандартність конструкції. Одним з поширених способів упаковки презентів є використання паперу. Але для цих цілей папір повинен бути не простий, а з печаттю слів привітання або логотипу компанії, запечаткою малюнків. Можна використовувати фактурний дизайнерський папір з тисненням.

Інший варіант - коробки. Це може бути конструкція з кришкою або відкидним пристроєм для відчинення, з магнітним клапаном. Найпоширеніший вид коробок для презентів - пенали або тубуси. Більш складними конструкціями є слайдери або трансформери. Останні забезпечені піддоном, який розділений на окремі секції.
Окремий вид упаковки - тканинні сумки або мішечки. Ці довговічні вироби надалі стануть дуже корисною річчю для господарських потреб. Цей пакувальний матеріал можна брендувати печаттю по тканині, етикетками. Виробники пакувального матеріалу також пропонують безліч варіантів готових паперових пакетів. Вони відрізняються розмірами і формою, призначені для різних видів подарунків. Є вироби, декоровані тематичними малюнками.
Згадані вище види пакувального матеріалу для корпоративних презентів - це тільки мала частина з усього арсеналу виробів, призначених для цих цілей. Щоб ваш презент досяг мети, в вибір самого подарунка і його упаковки треба вкласти трішки душі, проявити фантазію.