ГлавнаяСпецпроектыСпецпроектыЧи потрібен бізнесу психолог?

Чи потрібен бізнесу психолог?

Фахівець буде допомагати працівникам у вирішенні психологічних проблем, що заважають у досягненні поставлених цілей, працювати над покращенням стосунків у колективі.

Продуктивність та результативність роботи будь-якої компанії напряму залежить від психологічного добробуту її співробітників. Саме тому важливо запросити у свою команду корпоративного психолога, який проводитиме групові та індивідуальні консультації.

Фахівець буде допомагати працівникам у вирішенні психологічних проблем, що заважають у досягненні поставлених цілей, працювати над покращенням стосунків у колективі. Він не обов’язково повинен бути штатним — всю роботу не менш ефективно спеціаліст може виконувати в онлайн-форматі. Знайти найкращого психолога для бізнесу буде просто на платформі pleso.

Для чого бізнесу психолог?

Незважаючи на стрімкий ріст попиту на психологічні послуги в Україні, не всі керівники розуміють, для чого бізнесу психолог. Цей спеціаліст допоможе:

  • підібрати співробітників, які будуть справді зацікавлені в роботі, поділятимуть цінності компанії та працюватимуть на результат;

  • покращити взаємини між співробітниками, впоратися з конфліктними ситуаціями та зробити колектив більш дружнім, полегшити процес адаптації новачкам;

  • розвиватися, вдосконалювати свої компетентності працівникам;

  • організувати ефективну систему заохочення та покарання робітників компанії;

  • працювати з мотиваційною сферою.

А головне — спеціаліст зможе нормалізувати мікроклімат у колективі.

Чи потрібен психолог для покращення роботи з клієнтами?

Традиційно відповідальність за роботу з клієнтами в бізнесі покладено на маркетологів та соціологів. Вони збирають дані про аудиторію, розробляють схеми мотивації до покупки товару чи послуги. Як правило, ці спеціалісти аналізують здебільшого загальні дані:  вік, стать, місце проживання, рівень і стабільність доходів. Вони будують стратегію розвитку на основі цієї інформації.

Практика показує, що вказаних даних буває недостатньо для значного росту продажів. Для отримання більш детальної інформації про споживачів, їхні інтереси, ставлення до товару чи послуги, цінності, якими вони керуються під час вибору, важливо залучати психолога.

Саме цей фахівець має достатньо компетентностей для глибокого психологічного аналізу клієнтів. На основі цих даних разом із маркетологами можна побудувати ефективну стратегію розвитку бізнесу для збільшення росту продажів та лояльності з боку споживачів. Відомо, що компанії, які мають штатного чи позаштатного психолога, швидше досягають поставлених цілей, активніше розвиваються, мають згуртований колектив зі спільними цінностями.

 
Комментарии (0)