ГлавнаяСпецпроектыЧому інтерактивне навчання у дистанційній школі з 1 по 11 клас користується популярністю серед українців

Чому інтерактивне навчання у дистанційній школі з 1 по 11 клас користується популярністю серед українців

Ми детальніше розповімо, які саме інтерактивні матеріали включені в різноманітні пакети Атмосферної Школи

Інтерактивність навчальних матеріалів є чи не найголовнішою складовою дистанційної освіти, адже саме через різноманітні вправи та спеціальні додатки учні здобувають нові та розвивають вже набуті знання. Ми детальніше розповімо, які саме інтерактивні матеріали включені в різноманітні пакети Атмосферної Школи, такі як пакет «Учень» https://www.atschool.com.ua/paket-uchen/ , пакет «Екстерн» тощо) про їх особливості та переваги.

Що таке інтерактивне навчання у дистанційній школі

Вважати, що інтерактивне навчання – це лише різноманітні вправи в електронному вигляді, спрямовані на освіту дитини, неправильно. До ІН належать взагалі всі засоби, до яких відноситься взаємодія учня з педагогом, його залучення до обговорення тих чи інших питань, спонукання до вирішення різноманітних завдань. Все це сприяє реалізації цілої низки навчальних цілей:

  • розвитку комунікативних навичок дитини, можливості формування та висловлення думок;
  • долученню пасивних учнів до роботи, пробудження їх внутрішньої мотивації;
  • формуванню навичок роботи в команді;
  • створенню доброзичливого та комфортного середовища серед учнівського колективу.

Фахівці навчальної піраміди, яку у 1980-х роках створив Національний тренінговий центр США, стверджують, що більшість людей запам'ятовує лише 5% інформації аудіально, тобто на слух. Для ефективного її засвоєння необхідне й аудіальне, й зорове сприйняття. 

Інтерактивні засоби навчального процесу в початковій дистанційній школі 

Якщо говорити про навчання у початковому закладі дистанційної освіти, то це повинні бути в першу чергу інтерактивні вправи, які дають можливість привернути увагу дітей, налаштувати на навчальний лад, донести тему уроку, спонукати на доповнення чи розвиток інформації, опрацювання якої їм пропонується. 

Для учнів 1—4 класів повинна мати місце наочність та динамічна зміна завдань. Необхідна також і деяка форма підсумкової рефлексії, протягом якої діти будуть самостійно і своїми словами робити висновки щодо отриманих під час заняття знань. 

Інтерактивні засоби навчання в середній та старшій дистанційній школі

Інтерактивні завдання для дітей 5—11 класів потребують більш плідної їх взаємодії з педагогом та навчальним матеріалом. Учні повинні вчитись самостійно шукати, аналізувати та застосовувати отриману інформацію. Для цього використовуються різноманітні матеріали та інструменти, які сприяють розвитку таких умінь. Це можуть бути конференції чи вікторини, як групові, так і представлені у формі самостійних вправ. 

Оскільки уроки проходять у дистанційній формі, також дуже важливо, щоб у дитини не виникало бажання звернутись за відповіддю до Гуглу. Тому просто описання терміну, наприклад, «імпресіонізм», можна перетворити на міні-гру по встановленню відповідності між декількома літературними напрямками та їх ознаками. Це менш складне завдання, але його ефективність та кінцеве охоплення інформації – більші. 

Дистанційне навчання має переваги над стаціонарним завдяки великій кількості інтерактивних занять. Якщо раніше у закладах освіти діти мали не так багато постійних інструментів взаємодії з інформацією на весь клас (дошка, підручники, зошити), то тепер сучасна комп’ютеризована платформа надає набагато більше різноманіття завдань. Це дійсно крок вперед у ставленні до якості освіти. Атмосферна Школа знає, як ефективно використовувати сучасні технології для покращення навчального рівня дітей. Тож обов'язково завітайте до нас та задайте абсолютно всі питання, що вас цікавлять, і запишіть свою дитину на один з наших курсів.

 
Комментарии (0)