ГлавнаяНовости ЖКХИнфографикаИнфографика: Увеличение тарифов на электроэнергию с 1 апреля по 31 августа

Инфографика: Увеличение тарифов на электроэнергию с 1 апреля по 31 августа

Инфографика: Увеличение тарифов на электроэнергию с 1 апреля по 31 августа

Инфографика: Увеличение тарифов на электроэнергию с 1 апреля по 31 августа 2015г.

 
Комментарии (1)
Коля Пухов
21 мая 2015 г. 21:45
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділнення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі -- це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька раз до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки робочого часу.