ГлавнаяПубликацииЭлектроэнергетикаПорада НКРЕКП: як написати скаргу про несправедливе відключення світла?

Порада НКРЕКП: як написати скаргу про несправедливе відключення світла?

Національна комісія, яка здійснює держрегулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, порадила громадянам дотримуватись вимог законодавства, складаючи скарги на нерівномірні відключення електропостачання
Національна комісія, яка здійснює держрегулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, порадила громадянам дотримуватись вимог законодавства, складаючи скарги на нерівномірні відключення електропостачання, про це повідомила пресслужба НКРЕКП.
 
Через постійні ворожі атаки на об'єкти енергоінфраструктури поки що неможливо задовольнити потреби всіх споживачів.
 
Регулятору продовжують надходити численні звернення споживачів щодо нерівномірного (несправедливого) відключення споживачів від електропостачання операторами систем розподілу, зазначається в повідомленні.
 
Однак безліч звернень споживачів оформлені неналежним чином і не можна розглянути.
 
Як написати скаргу на вимкнення електроенергії, щоб Регулятор прийняв до розгляду звернення споживача, потрібно:
  • вказати ПІБ, місце проживання громадянина;
  • викласти суть скарги, зауваження, пропозиції, заяви тощо;
  • заявник повинен підписати письмове звернення із зазначенням дати;
  • письмове звернення можна надіслати онлайн.
Як подати скаргу на відключення світла онлайн?
 
У скарзі має бути:
  • зазначено ПІБ, місце проживання укладача;
  • викладено суть питання, пропозиції чи заяви;
  • підпис заявника, зазначено дату;
  • вказана електронна адреса для відповіді;
  • електронний цифровий підпис не обов'язковий.
 

У НКРЕКП стверджують, що спільно з Міненерго та держрегулятором в енергетичній сфері "тримають це питання на контролі": проводять роботу з операторами систем розподілу для дотримання принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків, але й готові реагувати на скарги споживачів відповідно до законодавства.  

 
Комментарии (0)