ГлавнаяНовости ЖКХЭлектроэнергетикаУ НКРЕКП розповіли, що до них звертаються споживачі із проханнями не розглядати попередні скарги на обленерго

У НКРЕКП розповіли, що до них звертаються споживачі із проханнями не розглядати попередні скарги на обленерго

НКРЕКП запевняє, що з покращенням ситуації з електропостачанням в Україні збільшилася кількість звернень споживачів із проханнями не розглядати попередні скарги на обленерго щодо недотримання графіків відключень електрики
Нацкомісія, яка здійснює держрегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг запевняє, що з покращенням ситуації з електропостачанням в Україні збільшилася кількість звернень споживачів із проханнями не розглядати попередні скарги на обленерго щодо недотримання графіків відключень електрики, про це повідомила повідомила пресслужба НКРЕКП.
 
"Одним із основних завдань НКРЕКП є забезпечення захисту законних прав споживачів товарів, послуг у сферах енергетики та комунальних послуг щодо отримання цих товарів і послуг належної якості, в достатній кількості та за обґрунтованими цінами", - зазначено у повідомленні.
 
До Нацрегулятора постійно надходили звернення споживачів, у тому числі щодо несправедливого застосування операторами систем розподілу (ОСР) графіків відключення електроенергії та/або недотримання відповідних графіків.
 
Результати проведених перевірок свідчать про позитивну динаміку виконання ОСР вимог чинного законодавства щодо дотримання графіків відключень та належного інформування про перерви в електропостачанні. Більшістю ліцензіатів публікуються коректні та зрозумілі для споживачів графіки, в них зазначається початок та кінець відключень.
 
Таким чином можна стверджувати, що ОСР зробили відповідні висновки, врахували вимоги Нацрегулятора та чинного законодавства. Також суттєво покращилась комунікація компаній зі споживачами, досягнуто належного рівня інформування про відключення.
 
При цьому комісія констатує покращення ситуації з електропостачанням у цілому по Україні через бездефіцитний баланс в енергосистемі, який має місце протягом останнього часу. У зв’язку з цим збільшилась кількість звернень споживачів, в яких заявники просять не розглядати свої попередні скарги на ОСР щодо недотримання графіків відключень.
 
У свою чергу, це дає підстави регулятору приймати рішення про скасування проведення чергових перевірок, що були заплановані раніше.
 

Так, на засіданні 7 березня 2023 року НКРЕКП прийняла рішення щодо втрати чинності рішень про проведення позапланових виїзних перевірок ПРАТ "Волиньобленерго" та АТ "Чернівціобленерго". 

 
Комментарии (0)