ГлавнаяКомментарииТранспортВ.Кличко: "У вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену"

В.Кличко: "У вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену"

За словами Кличка, міська рада Києва наразі робить все можливе, щоб через місяць рух між станціями Деміївська та Либідська був запущений.
У Києві у вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену. Про це в ефірі на телеканалі Київ у середу, 24 липня, сказав міський голова Віталій Кличко.
 
За словами Кличка, міська рада Києва наразі робить все можливе, щоб через місяць рух між станціями Деміївська та Либідська був запущений.
 
«Дуже в стислі кроки… Тобто працюємо без вихідних для того, щоб відновити рух метрополітену. Я не називаю чітку дату, а сподіваюся, що надзвичайних якихось ситуацій не буде, робимо все, щоб у вересні рух було відновлено», — заявив Кличко.
 
Нагадаємо, 8 грудня 2023 року КМДА повідомила про припинення на пів року руху поїздів на шести станціях синьої гілки київського метро — від Деміївської до Теремків.
 
Закриття станцій пояснили необхідністю термінового ремонту перегінного тунелю.
 
За результатами експертного дослідження вже остаточно встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» є неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю, пише "Україна Комунальна".
 
Це підтверджено комплексними та лабораторними дослідженнями Науково-дослідної судово-експертної установи із залученням наукових, науково-технічних і профільних експертів.
 
Експертами встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації є:
  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що також є причиною виникнення аварійної ситуації. Водночас відсутня будь-яка інформація від правоохоронних органів про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи.  

 
Комментарии (0)