ГлавнаяПубликацииТарифы ЖКХДля автоматического переназначения субсидии киевляне должны погасить долги за ЖКУ

Для автоматического переназначения субсидии киевляне должны погасить долги за ЖКУ

Киевляне, которые получали субсидии и которые имеют задолженность за жилищно-коммунальные услуги более двух месяцев (по состоянию на 1 мая 2017), должны погасить долг до 15 августа.
Киевляне, которые получали субсидии и которые имеют задолженность за жилищно-коммунальные услуги более двух месяцев (по состоянию на 1 мая 2017), должны погасить долг до 15 августа.
 
Только при этих условиях Управление труда и социальной защиты населения автоматически переназначат * субсидию с 1 мая 2017 тем потребителям, которые ранее ее получали.
 
Если киевляне, которые должны получать субсидию, оплатят накопленный долг за коммунальные услуги после 15 августа 2017, субсидия им будет начислена с момента погашения задолженности.
 
Напоминаем, что в случае накопления задолженности более чем за 2 месяца, согласно Постановлению КМУ №300, субсидии не начисляются. Поэтому призываем своевременно и в полном объеме оплачивать счета за предоставленные услуги и не накапливать долги, чтобы и в дальнейшем получать государственную компенсацию за коммунальные услуги.
 
Если у вас есть вопросы о назначении субсидий, обращайтесь, пожалуйста, в районные управления труда и социальной защиты населения по приведенным ниже адресам, а также на городскую телефонную горячую линию 15-51.

* Для автоматического переназначения субсидии необходимо погасить задолженность за все потребленные коммунальные услуги. 

Адреса и телефоны «горячих линий» районных управлений труда и социальной защиты

  

 
Комментарии (3)
Коля Пухов
14 августа 2017 г. 22:01
"Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Тепер "Київводоканал" вимагає, щоб споживач у свій власний робочий час та за власний рахунок віз до них квитанції та довідки про субсидії (та їх ксерокопії) за попередні роки, і тоді заяву про штучний борг буде розглянуто . Тобто, споживач, який завжди сумлінно сплачував за холодну воду, повинен тепер приїздити до відділення "Київвдоканалу", відстоювати там черги та доводити , що боргів у нього немає. -------------------------------------------------------Крім того, "Київводоканал" грабує киян ще й наступним способом. Від кожного багатоквартирного будинку виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. У спекотні дні поливають переважно ввечері. А зранку двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. --------------------------------------------А потім "Київводоканал" за цю вилиту на вулицю воду присилає платіжки з грандіозними нарахованими сумами споживачам, які не встановили (за власний рахунок та на свій власний ризик) у своїх квартирах індивідуальні лічильники води.
Коля Пухов
16 августа 2017 г. 07:32
Звісно, що не всі споживачі без квартирних лічильників спроможні оплатити ті шахрайські грандіозні суми, -- зазвичай просто вносять обов"язкову полату. Таким чином і виникають "борги" населення перед "Київводоканалом".
Коля Пухов
16 августа 2017 г. 22:49
Особливо неприємна комічна ситуація склалася з квартплатою за утримання будинків і прилеглих територій: за липень нарахували копійчану субсидію для того, щоб позбавити трохи більшої копійчаної знижки. Комічність полягає в тому, що без субсидії сума "До сплати" була б меншою, адже тоді б була знижка.