ГоловнаПублікаціїТарифи ЖКГДля автоматичного перепризначення субсидії кияни повинні погасити борги за ЖКП

Для автоматичного перепризначення субсидії кияни повинні погасити борги за ЖКП

Кияни, які отримували субсидії і які мають заборгованість за житлово-комунальні послуги більше двох місяців (станом на 1 травня 2017 р.), мають погасити борг до 15 серпня.
Кияни, які отримували субсидії і які мають заборгованість за житлово-комунальні послуги більше двох місяців (станом на 1 травня 2017 р.), мають погасити борг до 15 серпня.
 
Лише за цих умов Управління праці та соціального захисту населення автоматично перепризначить* субсидію з 1 травня 2017 р. тим споживачам, які раніше її отримували.
 
Якщо кияни, які мають отримувати субсидію, сплатять накопичений борг за комунальні послуги після 15 серпня 2017 р., субсидія їм буде нарахована з  моменту погашення заборгованості.
 
Нагадуємо, що у випадку накопичення заборгованості більше ніж за 2 місяці, згідно Постанови КМУ №300, субсидії не нараховуються. Тому закликаємо своєчасно та в повному обсязі сплачувати рахунки за надані послуги та не накопичувати борги, аби й надалі отримувати державну компенсацію за комунальні послуги.
 
Якщо у вас є питання щодо призначення субсидій, звертайтесь, будь ласка, до районних управлінь праці та соціального захисту населення за наведеними нижче адресами, а також на міську телефонну гарячу лінію 15-51.

*Для автоматичного перепризначення субсидії необхідно погасити заборгованість за всі спожиті комунальні послуги. 

Адреси і телефони «гарячих ліній» районних управлінь праці та соціального захисту

 

 
Коментарі (3)
Коля Пухов
14 Серпня 2017 p. 22:01
"Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Тепер "Київводоканал" вимагає, щоб споживач у свій власний робочий час та за власний рахунок віз до них квитанції та довідки про субсидії (та їх ксерокопії) за попередні роки, і тоді заяву про штучний борг буде розглянуто . Тобто, споживач, який завжди сумлінно сплачував за холодну воду, повинен тепер приїздити до відділення "Київвдоканалу", відстоювати там черги та доводити , що боргів у нього немає. -------------------------------------------------------Крім того, "Київводоканал" грабує киян ще й наступним способом. Від кожного багатоквартирного будинку виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. У спекотні дні поливають переважно ввечері. А зранку двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. --------------------------------------------А потім "Київводоканал" за цю вилиту на вулицю воду присилає платіжки з грандіозними нарахованими сумами споживачам, які не встановили (за власний рахунок та на свій власний ризик) у своїх квартирах індивідуальні лічильники води.
Коля Пухов
16 Серпня 2017 p. 07:32
Звісно, що не всі споживачі без квартирних лічильників спроможні оплатити ті шахрайські грандіозні суми, -- зазвичай просто вносять обов"язкову полату. Таким чином і виникають "борги" населення перед "Київводоканалом".
Коля Пухов
16 Серпня 2017 p. 22:49
Особливо неприємна комічна ситуація склалася з квартплатою за утримання будинків і прилеглих територій: за липень нарахували копійчану субсидію для того, щоб позбавити трохи більшої копійчаної знижки. Комічність полягає в тому, що без субсидії сума "До сплати" була б меншою, адже тоді б була знижка.