Під час воєнного стану повідомити про відмову в призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг можуть усно — телефоном, таке роз'яснення надала пресслужба Пенсійного фонду України.
Відповідно до законодавства, про відмову в призначенні субсидії уповноважений орган має повідомити заявника протягом трьох календарних днів.
І хоча постановою Кабміну від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», передбачено, що проінформувати заявника потрібно в паперовій формі з підписом уповноваженого, зазначенням причини відмови та порядку оскарження рішення, під час війни діє інший порядок.
У період дії воєнного стану про відмову в наданні допомоги на оплату ЖКП можуть повідомити в телефонному режимі. При цьому має бути зроблено відповідний запис в журналі реєстрації інформування заявників, в якому мають зазначити:
- номер рішення про відмову;
- номер телефону заявника;
- прізвище, ім’я та по батькові заявника;
- прізвище, ім’я та по батькові посадової особи, яка повідомила про ухвалене рішення;
- дату та час телефонного дзвінка.
Оскаржити таке рішення людина також може в судовому порядку.