ГлавнаяУслугиФинансирование ЖКХЯк провести аудит сайту у 2022 році?

Як провести аудит сайту у 2022 році?

Аудит сайту з оптимізації дозволяє виявити, які області погано індексується, чому пошукові машини гірше сприймають сайт і чому ваш ресурс досі не знаходиться у топі за ключовими.

Серед інструментів успішного просування важливе місце займає повний аудит сайту – виявлення помилок, допущених при розробці й наповненні сторінок ресурсу, які знижують його позиції у пошуковій видачі. Аналіз сайту вимагає використання спеціального програмного забезпечення, тому ефективніше буде довірити його фахівцям. 

Аудит сайту: високі позиції у пошукових систем

Щоб зрозуміти статус позицій сайту, проводиться аналіз просування сайту, тестування його контенту й в цілому СЕО-аудит. Багато компаній відмовляються від проведення попереднього SEO-аналізу сайту перед початком робіт з його оптимізації. Це вкрай негативно позначається на результатах роботи оптимізатора, адже йому доводиться діяти практично наосліп.

Аудит сайту з оптимізації дозволяє виявити, які області погано індексується, чому пошукові машини гірше сприймають сайт і, врешті-решт, чому ваш ресурс досі не знаходиться у топі за ключовими словосполученнями. Особливо актуальний аудит сайту з урахуванням оновлень і трендів 2022 року, якщо раніше хтось вже намагався займатися його просуванням.

Особливості SEO-аудиту

Попередній SEO-аудит – це надійний фундамент для подальших робіт по сайту. Зазвичай аудит проводиться, коли сайтом займається професійна компанія з SEO-просування. Аналіз включає дослідження:

  • Зовнішні фактори:
  • соціальні фактори – форуми, блоги, соціальні мережі;
  • дослідження стану пошукового механізму;
  • рівень закупівлі та якості посилань.
  • Внутрішні фактори:
  • помилки в коді сайту;
  • свіжість і унікальність контенту;
  • облік поведінкових факторів.

Що передбачає SEO-аналіз сайту

При аналізі динаміки пошукового просування сайтів часто ситуація складається так, що ресурс не досягає хороших позицій у пошуковій видачі саме через те, що допущені невеликі помилки оптимізації сайту. Ці похибки можна виявити тільки за допомогою глибокого SEO-аудиту за напрямками:

  • Юзабіліті сайту.
  • Пошуковий трафік.
  • Технічний стан сайту.
  • Семантичний аналіз контенту.
  • Аналіз внутрішньої та зовнішньої оптимізації.

SEO-аналіз надає комплексне уявлення про те, яку стратегію оптимізації краще вибрати. В результаті ви отримуєте експертний звіт зі зведенням конкретних дій щодо поліпшення SEO-позицій сайту за ключовими запитами. Вчасно виправлені помилки дозволять підвищити позиції сайту у пошуковій видачі, поліпшити поведінкові показники користувачів, зробити веб-майданчик зручним, популярним та викликати довіру й подяку клієнта.

Якщо вам стали видні проблеми у роботі вашого інтернет-сайту, і ви відчуваєте, що він не приносить очікуваного результату, це привід провести глибокий аудит сайту.

 
Комментарии (0)