Для отримання послуги необхідно використання кваліфікованого електронного підпису, але незабаром стане можливим і використання банківської ідентифікації
Пенсійний фонд України розробив та впровадив в дослідну експлуатацію нову сервісну послугу - автоматичне призначення пенсії. Про це інформує сайт Мінсоцполітики.
Послуга надаватиметься засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та дозволятиме призначати пенсії автоматично при досягненні пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Пенсійному фонді даних, завчасно поданих майбутніми пенсіонерами.
Як інформує Мінсоцполітики, для автоматичного призначення пенсії необхідно:
- заповнити атрибути анкети-заяви;
- додати скановані копії документів;
- підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до територіального органу Пенсійного фонду.
З початку роботи сервісу автоматичного призначення пенсії анкети-заяви подали уже кількасот майбутніх пенсіонерів.
Найближчим часом послуга буде доступна і користувачам вебпорталу Пенсійного фонду, які не мають КЕП. Вони зможуть надавати всі необхідні документи, авторизувавшись з використанням банківської ідентифікації (BankID).