ГлавнаяНовости ЖКХТарифы ЖКХКиевляне отказываются платить по огромным счетам за коммуналку

Киевляне отказываются платить по огромным счетам за коммуналку

В отдельных районах столицы долги среднестатистического жителя многоэтажки за тепло уже достигают 3 тыс. грн

Киевляне массово не платят за дорожающую коммуналку после того, как стоимость отопления в столице подняли с 657 до почти 1417 грн./Гкал., а в январе уже стали приносить платежки с суммами, достигающими 9 тысяч гривен.

В отдельных районах столицы долги среднестатистического жителя многоэтажки за тепло уже достигают 3 тыс. грн. Год назад эта цифра едва превышала 950 грн.

Увеличиваются неплатежи и за электроэнергию. Так, по состоянию на начало этого года, общий долг столичных потребителей составил почти 678 млн грн. В общей сложности киевляне задолжали Киевэнерго 1,9 млрд грн, из которых 1,5 млрд — за отопление.

По данным Госстата, в декабре коммунальные долги украинцев выросли более, чем на четверть, до 20 млрд грн. Подробнее об этом читайте в статье о том, как киевлян пугают судами из-за огромных долгов за коммуналку.

Дети должны гулять на улице – прыгать, бегать и играть. Для этого предусмотрены специальные площадки. Если же их нет, то можно установить. Подобрать игровые комплексы можно на сайте http://kinderbum.com.ua. Дети будут довольны.

 
Комментарии (2)
Коля Пухов
07 февраля 2017 г. 21:20
Як ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою подальшого приписування штучних боргів споживачам. --------------------------------------------------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено. А "Київгаз" при запровадженні нової форми платіжки , ставши "Київгазенерджи", у цьому шахраюванні пішов ще далі : штучний борг включив у суму "До сплати".
Коля Пухов
07 февраля 2017 г. 21:26
Тому собеси не надсилають споживачам документ про призначення субсидії , як це було раніше. Тобто, жоден "одержувач" субсидії не може документально підтвердити своє право на цю субсидію. "Київгаз" і "Київводоканал" цим скористалися і поприписували побутовим споживачам штучні борги. Тепер тим бідним споживачам зовсім не просто довести, що вони платили з урахуванням віртуальної субсидії, а значить, менше, і це було законно.