ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКияни відмовляються платити за величезним рахунками за комуналку

Кияни відмовляються платити за величезним рахунками за комуналку

В окремих районах столиці борги середньостатистичного жителя багатоповерхівки за тепло вже досягають 3 тис. грн

 

Кияни масово не платять за дорожчає комуналку після того, як вартість опалення в столиці підняли з 657 до майже 1417 грн./Гкал., а в січні вже стали приносити платіжки з сумами, що досягають 9 тисяч гривень.

В окремих районах столиці борги середньостатистичного жителя багатоповерхівки за тепло вже досягають 3 тис. грн. Рік тому ця цифра не перевищувала 950 грн.

Збільшуються неплатежі за електроенергію. Так, станом на початок цього року, загальний борг столичних споживачів склав майже 678 млн грн. В цілому кияни заборгували Київенерго 1,9 млрд грн, з яких 1,5 млрд — за опалення.

За даними Держстату, в грудні комунальні борги українців зросли більш, ніж на чверть, до 20 млрд грн. Детальніше про це читайте у статті про те, як киян лякають судами з-за величезних боргів за комуналку.

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
07 Лютого 2017 p. 21:20
Як ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою подальшого приписування штучних боргів споживачам. --------------------------------------------------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено. А "Київгаз" при запровадженні нової форми платіжки , ставши "Київгазенерджи", у цьому шахраюванні пішов ще далі : штучний борг включив у суму "До сплати".
Коля Пухов
07 Лютого 2017 p. 21:26
Тому собеси не надсилають споживачам документ про призначення субсидії , як це було раніше. Тобто, жоден "одержувач" субсидії не може документально підтвердити своє право на цю субсидію. "Київгаз" і "Київводоканал" цим скористалися і поприписували побутовим споживачам штучні борги. Тепер тим бідним споживачам зовсім не просто довести, що вони платили з урахуванням віртуальної субсидії, а значить, менше, і це було законно.