Для зручності клієнтів більшість компаній нагадують про несплачені рахунки за світло через viber або смс-повідомлення.
Але, інколи стається так, що може надійти сповіщення про заборгованість за особовим рахунком помешкання, де клієнт не проживає.
Що робити у такому випадку – розповіли у постачальній компанії YASNO, пше "Україна Комунальна".
ТУ компанії розповіли, що таке може трапитися, якщо, наприклад, клієнт колись винаймав житло, особисто передав показання і сплачував рахунки, і в базі постачальника його номер телефону зберігся за цим об’єктом.
Інша ситуація – при замовленні електронного рахунка на сайті постачальної компанії хтось помилився при введенні номеру телефона і тепер повідомлення надходять іншій людині.
Для того, щоб отримувати viber/смс-нагадування лише за власним особовим рахунком, необхідно актуалізувати контактні дані.
Для споживачів YASNO найшвидше та найпростіше це зробити онлайн, звернувшись:
- через чат у viber або telegram;
- в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook;
- на електронну адресу kyiv@yasno.com.ua
Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком.