ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГРоз'яснення: що роботи, якщо отримали борг за чужим особовим рахунком?

Роз'яснення: що роботи, якщо отримали борг за чужим особовим рахунком?

Інколи стається так, що може надійти сповіщення про заборгованість за особовим рахунком помешкання, де клієнт не проживає. Що робити у такому випадку – розповіли у постачальній компанії YASNO.
Для зручності клієнтів більшість компаній нагадують про несплачені рахунки за світло через viber або смс-повідомлення.
 
Але, інколи стається так, що може надійти сповіщення про заборгованість за особовим рахунком помешкання, де клієнт не проживає.
 
Що робити у такому випадку – розповіли у постачальній компанії YASNO, пше "Україна Комунальна".
 
ТУ компанії розповіли, що таке може трапитися, якщо, наприклад, клієнт колись винаймав житло, особисто передав показання і сплачував рахунки, і в базі постачальника його номер телефону зберігся за цим об’єктом. 
 
Інша ситуація – при замовленні електронного рахунка на сайті постачальної компанії хтось помилився при введенні номеру телефона і тепер повідомлення надходять іншій людині.
 
Для того, щоб отримувати viber/смс-нагадування лише за власним особовим рахунком, необхідно актуалізувати контактні дані.
 
Для споживачів YASNO найшвидше та найпростіше це зробити онлайн, звернувшись:
  •     через чат у viber або telegram;
  •     в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook;
  •     на електронну адресу kyiv@yasno.com.ua
 

Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком. 

 
Коментарі (0)