Період відпусток для транспортної сфери закономірно характеризується високим пасажиропотоком. Цьогорічні травневі та Великодні свята не стали винятком. За повідомленням «Укрзалізниці», з 25 червня по 13 травня залізничним транспортом було перевезено понад 2,3 млн пасажирів до різних куточків України та зарубіжжя. Тому не дивно, що залізничні квитки стали справжнім дефіцитом. Найпопулярнішими напрямами виявились Львів та Сімферополь.
У зазначений період склалася критична ситуація для охочих скористатися залізничним транспортом. У переддень свят у залізничних касах практично не можливо було придбати квитки, навіть найдорожчі, повідомляє ТСН. Громадяни, яким так і не вдалося потрапити на потяг змушені були обирати альтернативний траспорт – у першу чергу маршрутні таксі. При цьому слід зазначити, що на травневі свята «Укрзалізницею» було призначено 153 рейси додаткових поїздів.
Як відомо, з 6 березня в Україні запроваджено продаж іменних залізничних квитків. Одна із головних цілей такого нововведення - запобігання випадкам незаконного перепродажу проїзних документів сторонніми особами. Втім, як виявилося, на практиці ця система дала збій. У передсвяткові дні за необхідності придбати квиток поза межами залізничної каси все ж таки виявилось можливим. Хоча коштував проїздний документ у таких випадках у двічі більше.
З огляду на ситуацію, яка склалась, «Україна Комунальна» вирішила поцікавитись у свої читачів, з якими траспортними проблемами у ці дні вони стикнулись, та які шляхи їх вирішення обирали.
За статистикою більшість опитаних, - 42% респондентів, - зазначили, що мають власний автомобіль, а проблеми виникали лише через якість асфальту. Нарікання громадян на погані дороги є цілком виправданим: за даними сайту auto.ria.ua. 36% автовласників цьогоріч змушені були ремонтувати свої машини, через незадовільний стан доріг.
Ще 17% українців також відповіли, що на свята їм вдалося уникнути значних проблем із траспортом. Напротивагу, інші 17% зазначили, що виїхати у запланований день так і не вдалося. Ще 10% громадян, для того, щоб придбати квиток доводилось підключати зв'язки. Щоб уникнути таких проблем, 9% опитаних зазначили, що бронювали квитки заздалегіть. На сам кінець, послугами маршрутних перевізників скористались 6% респондентів.
За результатами опитування на офіційній сторінці «України Комунальної» у Facebook, більшість респондентів, - 6 читачів, - не стикнулись зі значними транспортними проблемами під час свят. Ще 5 респондентів зазначили, що бронювали квитки заздалегіть. Один читач зізнався, що для того щоб придбати квиток, йому довелось підключати зв'язки. 3 опитаних відповіли, що мають власний автомобіль, а проблеми стосувались хіба що якості доріг. Ще один читач зазначив, що для вирішення проблем із транспортом довелось скористатись послугами маршрутних перевізників. Натомість, не вдалося виїхати у запланований день 2 респондентам.