ГоловнаНовини ЖКГЕлектроенергетикаБорг киян за електроенергію зріс до 900 млн. грн

Борг киян за електроенергію зріс до 900 млн. грн

Найбільший приріст заборгованості за електроенергію продемонстрували підприємства життєзабезпечення міста комунальної форми власності

Заборгованість споживачів Києва за використану електричну енергію перед ПАТ “Київенерго” станом на перше серпня 2016 року становить 917,4 млн. грн. Про це йдеться у повідомленні ПАТ «Київенеро».

За даними компанії, з початку року заборгованість споживачів Києва за використану електричну енергію перед ПАТ «Київенерго» зросла на 295,7 млн. грн. та станом на перше серпня 2016 року становила 917,4 млн. грн. При цьому, тільки у липні зростання боргу становило майже 28 млн. грн.

Так, з початку поточного року заборгованість населення столиці за спожиту електричну енергію збільшилась на 26,6 млн. грн. — до 224,9 млн. грн. Зокрема, заборгованість споживачів Дарницького, району столиці станом на перше серпня становить 32,24 млн. грн. , Святошинського району — 24,92 млн. грн та Солом’янського району — 25,87 млн. грн.

При цьому, в ПАТ «Київенерго» зазначають, що протягом півріччя найбільший приріст заборгованості за електроенергію продемонстрували підприємства життєзабезпечення міста комунальної форми власності, населення та підприємства й організації, які фінансуються з державного бюджету.

Сумарно заборгованість цих споживачів збільшилась майже на 273,3 млн. грн. й досягла 687,9 млн. АК «Київводоканал» з початку року зріс на 202,6 млн грн та сягнув 371,7 млн. грн.

Нагадуємо, що  у першому півріччі населення міста Києва збільшило заборгованість перед «Київенерго» за спожиту електричну енергію на 25,5 млн грн — до 223,7 млн грн.

 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
18 Серпня 2016 p. 14:51
АК «Київводоканал» штучно та безпідставно приписує борги побутовим споживачам, тобто фактично намагається тих споживачів обікрасти; чи може сказати точніше, шахрайським способом заволодіти їхніми грошима. Коротше кажучи, дуже неприємно ця держструктура дратує пересічних сумлінних споживачів, піднімаючи і без того досить високий рівень невдоволення владою та напруженість у суспільстві.