ГоловнаНовини ЖКГТранспортЧерез бездіяльність Укрзалізниця буде втрачати до 65 млн в місяць

Через бездіяльність Укрзалізниця буде втрачати до 65 млн в місяць

Генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" Юрій Зінченко просить "Укрзалізницю" збільшити пропускну можливість ж / д гілки Комиш-Зоря-Волноваха, яка з'єднує Маріуполь з рештою України

Генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" Юрій Зінченко просить "Укрзалізницю" збільшити пропускну можливість ж / д гілки Комиш-Зоря-Волноваха, яка з'єднує Маріуполь з рештою України. За його словами, бездіяльність "Укрзалізниці" в даному питанні обходиться їй втратою десятків мільйонів гривень.

"Прочитав про те, що в липні Донецька залізниця нібито недоотримала 42 млн гривень доходу через невиконання планів відвантаження з боку ММК ім. Ілліча і" Азовсталі ". Для початку дуже порадувало, що через три роки" Укрзалізниця "нарешті почала замислюватися про недоотримані доходи ... Вони дуже істотні - близько 40 млн гривень в місяць. Втім, вже найближчим часом ця сума може збільшитися до 60-65 млн гривень в місяць ", - пише Зінченко в своєму блозі на Центрі транспортних стратегій.

 

За його словами, єдина ж / д гілка, яка з'єднує Маріуполь з іншою частиною України, - перегін Камиш-Зоря-Волноваха, незважаючи на двічі оголошений главою держкомпанії Войцехом Бальчуном пропуск 24-25 вантажні потяги на добу, після двох реконструкцій ледь пропускає 16- 17 вантажних поїздів. При цьому для забезпечення виробничої програми в липні був необхідний пропуск 20-21 вантажних поїздів на добу.

"Імпортне вугілля замість прямих поставок з портів Одеси доставляється дрібнішими судами в Маріупольський МТП, втрати" Укрзалізниці "на різниці в тарифі між портом Південний і Маріуполем - близько 200 грн на тонну (при обсязі поставок близько 90 тис. Тонн це 18 млн гривень в місяць). близько 25 тисяч тонн флюсів щомісяця доставляються ні з Західної України, а імпортом через Маріупольський порт - це ще 6 млн гривень втрат в місяць. На недовезених безпосередньо до Маріуполя ЗРС "Укрзалізниця" втрачає ще близько 3 млн гривень в місяць. Крім того , з серпня і до кінця рік ми з "Азовсталлю" плануємо збільшити виробництво чавуну на 7% від рівня 2-го кварталу, але як це зробити при поточному пропуску через Камиш-Зорю - не маємо ні найменшого поняття. При цьому недовиробництво 45 тис. тонн чавуну на місяць - це втрати ж / д в перевезеннях близько 180 тисяч тонн вантажів або близько 25 млн гривень доходів щомісячно ", - пояснив Зінченко.

За словами гендиректора "ММК ім. Ілліча", діяльність "Укрзалізниці" часом виглядає як "недбалість, що межує з відвертим шкідництвом".

"Ми, металурги, дуже вітаємо починання УЗ за підрахунком упущеної вигоди, але давайте вважати справжні втрати - де втрачає і УЗ, і бізнес. Я дуже сподіваюся, що ситуація по Комиш-Зорі покращиться, УЗ доведе пропуск до заявленого паном Балчуном рівня і знайде можливість забезпечити маршрутні перевезення руди в Маріуполь своїм парком піввагонів. А ми зі свого боку зробимо все можливе для їх максимального освоєння під навантаження металу або ж якнайшвидшої здачі в порожньому стані ", - резюмував він.

 

 
Коментарі (0)