ГоловнаПослугиФінансування ЖКГЧи варто вкладати час та гроші в крауд-маркетинг

Чи варто вкладати час та гроші в крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг орієнтований на легкі, але робочі згадки про компанію або послуги серед великої інтернет-аудиторії з метою просування

Отже, крауд-посилання - це URL-адреси, які нативно вписуються на різних форумах, відгуках або інших майданчиках, які збирають великі аудиторії.
Крауд-маркетинг орієнтований на легкі, але робочі згадки про компанію або послуги серед великої інтернет-аудиторії з метою просування.

Два види крауд-маркетингу

Уявіть ситуацію, ви збираєтеся поїхати у відпустку, але поки що, не знаєте куди ж! Ви заходите в Гугл і вбиваєте в пошуку, припустимо, найкращі 10 країн для відпочинку з сім'єю. Заходьте на перший сайт у списку та бачите інформацію, припустимо, за соціальним рейтингом найкращою країною для відпочинку з сім'єю є Греція.

Далі, ви заходите в коментарі під публікацією і бачите наступне повідомлення: «Ох, ця Греція, були звідти чоловіком минулого року, всі на найвищому рівні, дуже вдячні компанії «ДАЛІ Тревел» (або щось таке) за відмінний сервіс (і посилання на сайт)! Викликає довіру, правда? То справді був приклад нативної крауд-реклами. Але є реклама, яку б'ють прямо в лоб!

Такий маркетинговий інструмент допомагає компанії досягти таких цілей:
підвищення популярності та попиту на певний товар;
покращення впізнаваності або зміни думки товариства про продукт чи бренд;
збільшення маси посилань, що веде на сторінку або сайт, що просувається;
збільшення трафіку на веб-сайт;
поширення інформації серед широкої аудиторії;
розведення джерел вхідних посилань.
Важливо!

Перед тим, як використовувати цей тип маркетингу, необхідно створити позитивний образ бренду, продукту або сайту в Інтернеті. Ставлення аудиторії до вашого продукту має бути лояльним!

Як працює крауд-маркетинг?


Не намагайтеся продати, намагайтеся допомогти. Мабуть, так можна описати простими словами ідеальну модель крауд-маркетингу. Поради та рекомендації, які ви даєте людині під час неформальної бесіди, допомагають їй зробити правильний вибір та прийняти остаточне рішення про покупку. Ваша головна зброя – щирість, експертність та компетентність. Якщо ви переконаєте покупця, що знаєтеся на питанні - він вам повірить і піде вашим порадам. Крім того, навіть якщо цього не станеться, кожне посилання, яке ви розмістите, сприятиме нарощуванню природної маси посилань.

Крауд-маркетинг - це дуже крихкий інструмент, і користуватися ним треба обережно. Посилання може як поліпшити, так і зашкодити репутації бренду.

Підроблені відгуки та нав'язливі посилання в коментарях до публікацій користувачі сприймають як спам та відзначають це. Чим більше таких позначок отримує посилання, тим гірше це впливає на сайт та репутацію компанії. Тому якщо залишаєте рекомендації на сайтах або в соцмережах, то робіть це максимально природно та уникайте шаблонних формулювань.

 

Чи варто вкладати час та гроші в крауд-маркетинг
 

Якщо хочете отримувати гарячих клієнтів та плануєте SEO-просування, то крауд-маркетинг – ваш вибір.

При просуванні ресурсів часто закуповуються посилання, які рівні слову, що просувається. Але з часом однотипних посилань стає дуже багато і ефект зникає. У нашому випадку ви платите за місяць і отримуєте розведену масу посилань з необмеженими можливостями просування. Наприклад:

  1. адреса компанії;
  2. посилання на певну сторінку;
  3. назва без посилання;
  4. телефонний номер.

Повноцінні пости довжиною в 300-500 символів описують взаємодію з компанією, що просувається. Так просуваються високочастотні запити.

Молодим сайтам не рекомендується робити більше 30 постів на місяць. Для старих сайтів обмежень немає, тому що природне посилання у форматі рекомендації не може потрапити під фільтр.

Ви завжди можете довіритися спеціалістам та замовити крауд-маркетинг у нашій компанії.

 
Коментарі (0)