ГоловнаНовини ЖКГМістобудуванняДорожньо-транспортна система Харкова зазнає змін

Дорожньо-транспортна система Харкова зазнає змін

Реконструкція району навколо ТЦ «Барабашово» у Харкові зумовить кардинальну перебудову дорожньо-транспортної мережі. Роботи планують виконати протягом 20 років.

У Харкові планується реконструкція району навколо ТЦ «Барабашово». План реконструкції передбачає також кардинальну перебудову дорожньо-транспортної мережі. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Харківської міської ради.

За словами головного архітектора області Михайла Рабиновича, згідно з документом, передбачається зробити пробивку з проспекту 50-річчя ВЛКСМ, яка зв'яже Салтівку з центром. Ця дорога пройде повз метромост і виходитиме до ст. м. «Київська». В районі станції метро запланована розв'язка, яка розвантажить вулиці Шевченка, Матюшенко (продовження вул. Весніна і Журавлівського спуску) і пробивку проспекту 50-річчя ВЛКСМ. Автомобільний міст через річку Харків побудують паралельно метромосту.

Також в плані закладена ліквідація тролейбусного кола і кінцевої зупинки громадського транспорту в районі ст. м. «Імені академіка Барабашова». Як повідомив Михайло Рабинович, в цьому районі зроблять пробивку з вул. Барабашова, яка йде вздовж річки паралельно вул. Академіка Павлова. Ця пробивка стане дублером вул. Академіка Павлова, розвантажить транспортні потоки і забезпечить підвезення товару на ринок не з цієї вулиці, а з протилежного боку. Таким чином, весь громадський транспорт піде по великому колу - новою пробивкою вул. Барабашова з виходом на вулиці Блюхера та Героїв Праці.

Крім того, пробивка вул. Барабашова буде пов'язана через регульоване перехрестя з вул. Якіра, яка сьогодні практично не використовується транспортом, оскільки на ній розташовані складські приміщення ринку, а по обидва боки вулиці житлові будинки та господарські будівлі здаються в оренду під склади.

Також в плані закладено продовження провулка Шевченківського, який знаходиться між ринком «Барабашово» і виставковим комплексом «Радмір-Експохол». Тут повинні розширити проїжджу частину провулка і через невеликий міст зв'язати з вулицею Шевченка.

«Поява цих двох доріг розвантажить і скине частину транспортних потоків з вулиці Академіка Павлова, а сама вулиця розшириться в тих межах, які необхідні і можливі», - підсумував Михайло Рабинович.

За його словами, реконструкція території буде проходити поетапно, план реалізації цього поекту розрахований майже на 20 років.

 
Коментарі (0)