ГоловнаНовини ЖКГТранспортГолова «Укрзалізниці» розкритикував Кабмін за своє звільнення

Голова «Укрзалізниці» розкритикував Кабмін за своє звільнення

Звільнений голова правління АТ "Укрзалізниця" Володимир Жмак вважає рішення уряду необгрунтованим, оскільки раніше не отримував скарг від Наглядової ради на свою роботу

 

Звільнений голова правління АТ "Укрзалізниця" Володимир Жмак вважає рішення уряду необгрунтованим, оскільки раніше не отримував скарг від Наглядової ради на свою роботу.

"Вказане рішення виглядає, як мінімум, дивно, як у зв’язку із відсутністю підстав, так і з грубим порушенням всіх можливих процедур та закону", – зазначив він.

Він розповів, що в понеділок на позачерговому засіданні Наглядової ради представив трьохгодинний звіт, на який не отримав жодного відгуку. Наступного дня голова Наглядової ради запропонував йому терміново написати заяву про звільнення за угодою сторін, на що Жмак відповів відмовою.

"Після цього, сьогодні, ламаючи всі стереотипи про повільність прийняття рішень міністерством інфраструктури, міністр вже з самого ранку підготував та передав Кабміну подання на моє звільнення. Хтось з цим питанням дуже поспішав", – розповів Жмак.

Він зазначив, що надалі не збирається залишатися осторонь, бо "вже встиг відчути себе членом великої залізничної родини".

Також на його думку, Наглядовій раді буде непросто призначити вже п’ятого керівника за останні три роки.

Ексочільник залізниці підсумував роботу своєї команди та сказав, що їм вдалося зупинити стрімке падіння компанії та змінити економічний тренд з негативного на позитивний.

"Ми ж робили те, для чого нас покликали – 4-ий квартал 2020 року став успішнішим, ніж аналогічний у два попередніх докризових роки, частка вагонів УЗ на ринку зросла з 16 до 24 відсотків, ми почали ламати схеми та боротися з корупцією, повернули УЗ довіру ринку та ділової спільноти, пасажирські маршрути відновлювались, електроенергію стали купувати напряму у виробника та за два місяці 2021 року продали металолому в два рази більше, ніж за весь 2020 рік. Нами був напрацьований алгоритм анбандлінгу УЗ та підготовлено амбітний фінансовий план (щоправда, "традиційні" темпи Мінінфраструктури не дозволили нам його досі затвердити)", – написав він. 

 

 

 
Коментарі (0)